اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

شهرداری یاسوج برای لیگ برتر بسته نشده / به موفقیت در لیگ یک می‌اندیشیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: هواداران تیم فوتبال شهرداری یاسوج با وضعیتی که در زمینه قیمت‌های بازیکنان در سطح کشور وجود دارد انتظاری برای لیگ برتری شدن این تیم نداشته باشند.

شهرداری یاسوج برای لیگ برتر بسته نشده / به موفقیت در لیگ یک می‌اندیشیم

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: وضعیت آشفته‌ای در زمینه قیمت بازیکنان در سطح لیگ دسته اول فوتبال کشور وجود دارد و اکنون این رده از لیگ از نظر قیمت‌ها و دستمزدها تفاوت آنچنانی با لیگ برتر ندارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج عنوان کرد: بسیاری از تیم‌های ثروتمند لیگ دسته اول فوتبال کشور همچون شهرداری تبریز فقط بازیکنان لیگ برتری را جذب کردند و همه هدف آن‌ها با این کار صعود به لیگ برتر بوده است.

غدیری گفت: البته خدا را شکر می‌کنیم که مسئولان تیم فوتبال شهرداری خیلی شفاف و بدون پنهان‌کاری برنامه‌های خود را اعلام کردند و اکنون بودجه این تیم مشخص است و بر اساس آن تیم را خواهیم بست.

وی گفت: با بودجه یک‌میلیارد و 100 میلیون تومانی شهرداری نتوانستیم بازیکن بزرگی جذب کنیم و مردم نیز خودشان بهتر از همه می‌دانند که بضاعت شهرداری یاسوج از این بیشتر نیست.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: هنوز نتوانسته‌ایم بازیکن مطرح کشوری جذب کنیم چرا که آن‌ها بیش از 100 میلیون تومان برای یک فصل می‌خواهند و ما نیز قادر به پرداخت چنین ارقامی نیستیم.

غدیری افزود: درصدد جذب بازیکنانی همچون حسین حجازی‌پور و محمد نوازی بودیم که رقم‌های بالایی را درخواست کردند و این از توان باشگاه ما خارج بود.

وی تصریح کرد: با این حال تعداد چهار بازیکن از شیراز جذب کردیم و بازیکنان فصل گذشته نیز با ما ظرف چند روز آینده قرارداد خواهند بست.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور عنوان کرد: مردم ما را درک خواهند کرد و ما نیز همه توان خود را به کار خواهیم گرفت تا در لیگ دسته اول نماینده شایسته‌ای برای این استان در سطح فوتبال کشور باشیم.

غدیری متذکر شد: این به معنای ناامیدی ما برای جنگیدن با سایر تیم‌ها نیست ولی واقعیت‌ها را باید قبل از شروع فصل به مردم و هواداران گفت تا در ادامه کسی به لاپوشانی و دروغ‌گویی متهم نشود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول