اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش تجلیل از خیرین و مدجویان کار آفرین

مستند «اشک و لبخند» در قیروکارزین به روی پرده رفت

خبرگزاری فارس: مستند «اشک و لبخند» که به سفارش بهزیستی قیروکارزین و کارگردانی جواد پارسا تولید شده بود در همایش تجلیل از خیرین و مدجویان کارآفرین این شهرستان به روی پرده رفت.

مستند «اشک و لبخند» در قیروکارزین به روی پرده رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، بعد از ظهر امروز مراسم تجلیل از خیران و مددجویان کارآفرین اداره بهزیستی قیروکارزین در بزرگداشت هفته بهزیستی با حضور مسئولان محلی این شهرستان و شرکت عمومی مردم در سالن همایش‌های آموزش و پرورش قیروکارزین برگزار شد.

مستند «اشک و لبخند» که به سفارش اداره بهزیستی قیروکارزین و کارگردانی جواد پارسا فیلم‌ساز با ذوق قیروکارزینی ساخته شده بود در این همایش به روی پرده رفت.

این مستند گویا و تاثیرگذار زندگی مشقت‌بار و سخت و توام با عشق، فداکاری، امید به زندگی، معنویت، توکل برخدا و استقامت جامعه معلولان و مددجویان و خانواده‌های آنان را به تصویر می‌کشد و کارآفرینی و استعداد و توانمندی‌های جامعه معلولان را در زمینه‌های مختلف و همچنین خدمات انجام شده به این قشر توسط اداره بهزیستی قیروکارزین را نشان می‌دهد.

سعیده کاظمیان رئیس اداره بهزیستی قیروکارزین در حاشیه برگزاری این همایش اظهار داشت: مستند «اشک و لبخند» تنها گوشه‌ای از زندگی جامعه معلولان را به تصویر می‌کشد و تمام اقشار جامعه باید به این قشر نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی توانمندسازی معلولان را از اهداف مهم بهزیستی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی و اجتماعی و عزت نفس معلولان و مددجویان دانست و اضافه کرد: این قشر دارای استعدادها و توانمندی‌های بسیاری هستند که تولیدات صنایع دستی و محصولات مشاغل خانگی ساخته شده توسط آنها نشانگر این امر است.

کاظمیان ادامه داد: باید از تولیدات مددجویان حمایت شود و ما با خرید محصولات ساخت آنان می‌توانیم بهترین حمایت و پشتیبانی را در راستای توانمندسازی آنها انجام دهیم.

رئیس اداره بهزیستی قیروکارزین در پایان با اشاره به برخی دیگر از برنامه‌های صورت گرفته توسط این اداره در هفته بهزیستی افزود: دیدار کارکنان اداره بهزیستی و تأمین اجتماعی با امام جمعه شهرستان به مناسبت این هفته، سرکشی از خانواده برخی مدجویان و معلولان و دیدار با خانواده‌های شهدای دارای فرزند معلول و قدردانی از جان‌فشانی این عزیزان و خانواده گرامی‌شان و اهدای لوح تقدیر به آنان در بازدید با حضور مسئولان محلی برخی دیگر از این برنامه‌ها بود.

به گزارش فارس، سخنرانی فرماندار قیروکارزین، پخش مستند «اشک و لبخند»، شعرخوانی توسط مریم حسنی شاعر نابینای این شهرستان و همچنین مراسم تجلیل و اهدای لوح تقدیر به خیران، حامیان و کسانی که در راستای ارتقای خدمات‌رسانی اداره بهزیستی قیروکارزین فعالیت کرده‌اند بخش‌های دیگری از این همایش بود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول