اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت حوزه هنری استان قم

نمایش «شام آخر» در ژاپن به روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: با حمایت حوزه هنری استان قم نمایش شام آخر در پنجمین حضور بین‌المللی خود راهی ژاپن می‌شود.

نمایش «شام آخر» در ژاپن به روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایش شام آخر از 27 جولای تا ششم آگوست راهی فستیوال بین‌المللی تئاتر کیجیمونا فستا 2012 ژاپن می‌شود.

این فستیوال که از شهرت جهانی برخوردار است، هر ساله در شهر اوکیناوا میزبان گروه‌های نمایشی سراسر جهان است و امسال علاوه بر این، پذیرای پژوهشگران و هنرمندان عضو استیج جهانی است.

این نخستین بار است که یک گروه از ایران در این فستیوال در کنار گروه‌های معتبر تئاتر از کشورهای انگلیس، فرانسه، دانمارک، کانادا، ایتالیا، لهستان، ژاپن، استونی، روسیه و... به اجرای نمایش می‌پردازد.

شام آخر به نویسندگی محمدرضا کوهستانی و کارگردانی احمد سلیمانی محصول سال 1388 گروه تئاتر ایده است که در آن بازیگرانی چون مجید امیری، مهدی نیک روش، محمد جواد پیروزی، ماشاءالله کوهستانی و احمد سلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

این اثر نمایشی پیش از این در فستیوال‌های معتبر بین‌المللی در کشورهای اسلواکی، ترکیه، سوئد و دانمارک به روی صحنه رفته است.

شام آخر پس از درخشش در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر استیج دانمارک و انتخاب به عنوان یکی از آثار شاخص این جشنواره، مجوز حضور در فستیوال بین‌المللی تئاتر کیجیمونا فستا را به دست آورده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول