اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه آینده

استودیوی تخصصی موسیقی کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا ماه آینده نخستین استودیوی تخصصی موسیقی کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد.

استودیوی تخصصی موسیقی کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی عصر چهارشنبه در آیین رونمایی از نخستین کاست موسیقی سنتی ایرانی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در سال جاری اقدامات مهم و اساسی برای تقویت آثار هنری و حمایت از هنرمندان در دستور کار قرار داده است.

این مسئول افزود: بیش از هر چیز به تولید آثار فاخر ملی فکر می‌کنیم که هنرمندان و جامعه فرهنگی باید برای موفقیت در برنامه‌ها به یاری این نهاد بشتابند.

وی افزودن اقلام فرهنگی به سبد خانوار را یکی از اهداف مهم این اداره‌کل در سال جاری دانست و گفت: سعی خواهیم کرد با همت و تلاش مضاعف در راه رسیدن به این هدف گام‌های بلندی برداشته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از این اقلام فرهنگی را همین کاست موسیقایی بی‌نشان معرفی کرد و گفت: برای کمک به بالندگی موسیقی این استان در ماه آینده نخستین استودیوی تخصصی موسیقی کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد. 

این مسئول افزود: اعتقاد دارم که پویایی فرهنگ و هنر اصیل اسلامی و ایرانی هنگامی محقق می‌شود که به فرهنگ‌ اصیل بومی مناطق توجه بیشتری شود.

* هنرمند نباید از اینکه دیگران جایش را تنگ می‌کنند بترسد

کمالوندی در این نشست گلایه‌ای نیز از اهالی هنر این استان کرد و گفت: نباید بترسیم که دیگران جای ما را تنگ می‌کنند چراکه خداوند به اندازه تک‌ تک مخلوقات خود روزی آفریده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای کار کردن نباید به فکر این باشیم که دیگران جای ما را تنگ می‌کنند بلکه باید با همکاری و تعامل میدان کاری بهتری را برای توسعه و تعالی استان در زمینه فرهنگ و هنر آماده کنیم.

وی یکی از دلایل درجا زدن‌ها را همین کوته‌نظری‌ها دانست و گفت: همین کوته‌نظری امثال من و ما سبب شده که با وجود همه داشته‌ها در این استان تاکنون درجا زده‌ایم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول