اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم سایپا:

کارت‌های زرد و چمن‌های بلند ما را خلع سلاح کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم سایپای البرز با بیان اینکه چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز بسیار بلند بود، گفت: داور مسابقه با نشان دادن پنج کارت زرد، تیمش را خلع سلاح کرد.

کارت‌های زرد و چمن‌های بلند ما را خلع سلاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجتبی تقوی بامداد امروز در کنفرانس بعد از بازی سایپا با تراکتورسازی اظهار کرد: برای کسب سه امتیاز بازی به تبریز آمده بودیم، اما چند عامل مانع از کسب تمام امتیازات این بازی شد.

وی با اظهار رضایت از کسب تک امتیاز افزود: چمن ورزشگاه یادگار امام بیش از حد معمول بلند بود و این کار تیم ما را در ارسال پاس‌ها با مشکل مواجه ساخته بود.

سرمربی تیم سایپا عدم فرود هواپیمای حامل بازیکنان سایپا در تبریز و بازگشت به تهران را نیز در عدم پیروزی تیمش بی‌تأثیر ندانست و ابراز داشت: تیم سایپا در دو مرحله شب گذشته و صبح مسابقه به تبریز وارد شده و خستگی ناشی از پرواز مجدد نیز مانع از اجرای برنامه‌های من در میدان شد، با این وجود از کسب همین تک امتیاز خوشحال هستم.

داور ما را خلع سلاح  کرد

مجتبی تقوی با بیان اینکه داور مسابقه با نشان دادن پنج کارت زرد تیمش را خلع سلاح کرد، افزود: بعد از دریافت این کارت‌ها بازیکنان تیم سایپا محتاطانه و با ترس و لرز بازی را ادامه داده و همین مسئله از جنگندگی تیم ما کاست، با این وجود خدا لطف کرد که توانستیم برنامه‌های تاکتیکی تیم تراکتورسازی را خنثی کنیم.

جوانگرایی سیاست باشگاه سایپا است

تقوی، جوانگرایی را از سیاست‌های گروه سایپا ذکر کرد و گفت: باید قدر گروه خودروسازی سایپا را دانست که میدان را برای درخشش جوانان فراهم کرده و از فدراسیون فوتبال نیز می‌خواهیم که برخورد محبت‌آمیزی با تیم‌های جوان کشور داشته باشند.

وی با تمجید از بازیکنان تیمش تاکید کرد: به تیم سایپا اعتقاد داشته و بازی‌های بهتری نیز از این تیم خواهیم دید.

سرمربی تیم سایپا گفت: چهار بازیکن سایپا به دلیل محرومیت از هفته آخر لیگ برتر فصل گذشته در این بازی حضور نداشتند.

وی با تمجید از تماشاگران تیم تراکتورسازی، در این مورد گفت: این تماشاگران به تیم تراکتورسازی انرژی داده و بازی در چنین فضایی برای هر تیمی مشکل است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول