اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

سیاست رئیس‌جمهور از دیدار چهره به چهره شکستن غرور کاذب است

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با اشاره به دیدارهای چهره به چهره هیئت دولت و تاکیدات رئیس‌جمهور در این ملاقات‌ها گفت: یکی از سیاست‌های رئیس‌جمهور از دیدارهای چهره به چهره از بین رفتن غرور کاذب مسئولیت‌ها است.

سیاست رئیس‌جمهور از دیدار چهره به چهره شکستن غرور کاذب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن بعد از ظهر امروز در جمع مردم قرچک با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: با فرا رسیدن بهار قرآن خداوند متعال توفیق داد یک بار دیگر حریم نورانی ماه ضیافت‌الله را شاهد باشیم و خدا بار دیگر ما را به حریم کبریایی خود دعوت کرده است.

استاندار تهران با تاکید بر خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی گفت: خدا عنایت فرموده تا ما در راستای وظیفه خدمتگزاری خود هر از گاهی در بین مردم باشیم و ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با آنها از خدمتگزارانی که به مردم غیور ایران اسلامی خدمت کرده‌اند تشکر کنیم.

وی در ادامه تشکر از مردم را تشکر از خداوند متعال خواند و خاطرنشان کرد: خداوند متعال مردمی به ایران اسلامی داده که نعمت هستند و باید از آنها قدردانی کنیم چرا که تشکر از مردم تشکر از خداوند متعال است.

تمدن ضمن تشکر از امام جمعه و فرماندار سخت‌کوش ورامین خطاب به همکاران خود عنوان کرد: هرگز نباید از مردم فاصله بگیریم، زمانی مسئولان موفق می‌شوند که در میان مردم باشند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: باید مراقبت کنیم که این مسئولیت‌ها ما را از مردم جدا نکند، مسئولان شرایطی را فراهم کنند تا مردم به راحتی بتوانند مشکلات خودشان را بازگو کنند و در دسترس مردم باشند.

وی در ادامه با اشاره به دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور با مردم یادآور شد: در دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور در یک ساختمان و وزرا در ساختمان دیگر با مردم ملاقات کرده و ضمن بررسی درخواست‌ها و مشکلات مردم دستورات لازم را صادر می‌کنند.

تمدن اضافه کرد: معمولا در این دیدارها رئیس جمهور همراهان خود را به ساختمان دیدار وزرا با مردم می‌فرستند تا از حضور یا غیبت وزرا، دیر و زود آمدن آنها و نحوه رسیدگی به مشکلات مردم مطلع شوند و در یکی از شهرستان‌ها زمانی که رئیس جمهور همراه خود را برای بازدید فرستاد و پس از بازگشت گزارشی از وی خواست، همراه رئیس جمهور گفت فقط یکی از ارباب رجوع‌ها به یک وزیر پرخاش کردند و رئیس جمهور پرسیدند که وزیر در واکنش به آن فرد چه کردند؟ که پاسخ شنید که همراهان وزیر این شخص را بیرون کردند.

استاندار تهران افزود: رئیس جمهور از همراه خود خواست فرد مذکور را پیدا کرده و وزیر مربوطه در برابر حاضران در جلسه از وی عذرخواهی کرده و ارباب رجوع را برای حل مشکلش پیش من بیاورید.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از سیاست‌های رئیس جمهور برای ملاقات مردمی وزرا با مردم این است که این غرورهای کاذب شکسته و بین مسئولان و مردم فاصله‌ای نیفتد.

استاندار تهران در پایان تصریح کرد: رئیس جمهور بارها تاکید داشتند که باید فضا را طوری فراهم کنیم که مردم بتوانند به راحتی با مسئولان دیدار و درد و دل خودشان را بگویند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول