اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

با کنترل و نظارت مستمر، بازار نهبندان امن و مطلوب است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: با کنترل و نظارت مستمر، بازار نهبندان روندی مطلوب و امن را سپری می‌کند.

با کنترل و نظارت مستمر، بازار نهبندان امن و مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی صبح امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان نهبندان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز و تعطیلات نوروزی تمامی مسئولان به ویژه مدیران مرتبط با بحث بازار باید اقدامات و تدابیر لازم را برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش تورم و قیمت‌ها در سطح بازار شهرستان انجام و پیش‌بینی کنند.

وی ادامه داد: در ایام عید با توجه به فراوانی کالا در بازار فضا و فرصت برای دلالان و سودجویان فراهم می‌شود که در این راستا باید بازرسان و ناظران طرح‌های نظارتی بر بازار و عرضه کالاها توجه و کنترل کامل داشته باشند.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: با کنترل، بازرسی، پالایش قیمت‌ها به طور روزانه و دقت عمل در بازار می‌توانیم فضای بازار را برای سو استفاده‌گران نا امن سازیم تا خللی در بازار و نگرانی برای مردم و مسافران نوروزی فراهم نشود.

شرافتی با بیان اینکه در تمامی ایام سال به ویژه ایام تعطیلات نوروزی باید بازاری امن و مطلوب را در نهبندان داشته باشیم، افزود: این مهم با کنترل و نظارت مستمر بر بازار شهرستان محقق می‌شود که البته تاکنون در شهرستان با انجام این موارد بازاری امن و مطلوب داشتیم.

وی با تشکر از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به منظور برگزاری نمایشگاه فروش بهاره و جلب رضایت عمومی شهروندان گفت: در این نمایشگاه اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه شد که مردم از این مهم ابراز رضایت کامل داشتند.

فرماندار نهبندان گوشت قرمز، گوشت سفید، برنج، میوه و لبنیات را از عمده نیازهای اساسی مردم در ایام نوروز دانست و اظهار داشت: به منظور تأمین این کالاها تدابیر و اقدامات لازم انجام شده و مشکلی در ایام عید در سطح شهرستان نخواهیم داشت.

شرافتی با اشاره به اینکه تمامی زمینه‌ها و بسترها برای استقبال از مسافران نوروزی در نهبندان فراهم شده است، تصریح کرد: این شهرستان از چندین روز گذشته آمادگی کامل نسبت به پذیرایی و مهمان‌نوازی از هموطنان مسافر را داشته است.

وی بر ماندگاری و شبانه‌روزی بودن واحدهای صنفی کشیک شهرستان در ایام عید تاکید کرد و افزود: این واحدها باید به طور شایسته در هر موقع از ایام تعطیلات نوروزی به مسافران نوروزی و مردم خدمات ارائه کنند.

فرماندار نهبندان گفت: تمامی مسئولان باید در ایام عید به نحو احسن و شایسته به هموطنان و مسافرین نوروزی خدمات ارائه کنند و با خدمات‌رسانی مطلوب سبب ماندگاری آنها در سطح شهرستان و بازدید آنان از اماکن تاریخی و دیدنی نهبندان شوند تا فرهنگ و رسوم این شهرستان برای هموطنان ترویج شود.

در ادامه این جلسه فرماندار و تنی چند از مسئولان اجرایی نهبندان از مراکز عرضه توزیع اقلام تنظیم بازار و نمایشگاه و بازارچه سنتی شهرستان بازدید کرده و ایستگاه حامیان سفر امین واقع در پلیس‌راه نهبندان را مورد بهره‌برداری قرار دادند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول