اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی بهبهان:

کنترل و نظارت بازار در تعطیلات ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی بهبهان گفت: کنترل و نظارت بازار و قیمت‌ها در تعطیلات رها نشده و در این ایام نیزادامه خواهد داشت.

کنترل و نظارت بازار در تعطیلات ادامه دارد

علی اسفندیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص نظارت بر بازار اظهار کرد: اداره بازرگانی همواره و در طول تمام روزهای سال بر بازار و قیمت‌های آن نظارت داشته و این موضوع مربوط به ایام و روزهای خاصی نیست.

وی تصریح کرد: ازاین رو بازرسان بازرگانی به طور محسوس و نامحسوس در بازار حضور داشته و به طور یقین فعالیت کسبه و بازاریان را زیر نظر دارند تا از هرگونه تخلف و حق‌خوری جلوگیری کنند.

اسفندیاری افزود: مادر این ایام خرید برای نوروز نیز اقدام به برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در راستای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار شب عید کردیم که استقبال خوبی نیز از آن شد.

رئیس اداره بازرگانی با مهم شمردن نقش مردم در کنترل بازار بیان کرد: تلفن 124 این اداره نیز صبح و بعدازظهر و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به گزارشات و شکایات مردمی در سطح بهبهان بوده که با رسیدی به شکایات مردمی و در صورت محرز شدن تخلف، با تشکیل پرونده برای متخلف، وی برای اجرای حکم به تعزیرات سپرده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دراین مقطع زمانی نیاز اساسی به عزم همگانی و نظارت مردمی بر قیمت کالاها وجود داشته و برای کنترل مطلوب بازار باید از اطلاعات و توانایی آحاد مردم استفاده کرد.

اسفندیاری ادامه داد: مردم ما نباید در صورت مشاهده هر تخلف کوچک و بزرگی به راحتی از کنار آن گذشته و گزارش ندهند زیرا حتی موارد کوچک نیز موجب برهم خوردن بازار و آسیب دیدن خریداران می‌شود.

رئیس اداره بازرگانی بهبهان در پایان به کسبه و فروشندگان نیز اشاره کرد و گفت: ما با کسبه و فروشندگان مشکلی نداشته و به دنبال آزار آنها نیز نیستیم زیرا آنها نیز بخشی از همان مردم هستند اما باید بدانند که قانون و دستگاه‌های نظارتی از هیچ تخلفی نگذشته و با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول