اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ منظور مبارزه با گران‌فروشی صورت می‌گیرد

آغاز برخورد با عرضه‌ کنندگان مرغ با قیمت بیش از قیمت مصوب

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: با افرادی که مرغ را بیش از قیمت‌های مصوب بفروشند، برخورد می‌شود.

آغاز برخورد با عرضه‌ کنندگان مرغ با قیمت بیش از قیمت مصوب

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، مهدی تقوایی اظهار داشت: با توجه به تعیین قیمت‌های مصوب برای عرضه مرغ گرم در شورای نظارت و کنترل بازار، توزیع مرغ گرم به قیمت 4 هزار و 700 تومان در مراکز عرضه مستقیم و میدان استقلال و در واحدهای صنفی حداکثر 52005 هزار و 200 تومان تصویب شده و عرضه بیش از قیمت‌های مذکور، تخلف گران‌فروشی محسوب شده و با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

وی با اشاره به انجام بیش از 140 مورد بازرسی از کشتارگاه‌ها، واحدهای صنفی و مراکز توزیع مرغ در مشهد مقدس، در قالب طرح ویژه نظارتی در روز جاری، افزود: در این رابطه امروز بیش از 30 پرونده برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی می‌توانند مراتب را از طریق شماره سامانه ارتباطی 124 و پیامک 300008124 به اطلاع مسئولان برسانند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول