اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم خبر داد

کشتار مرغ در کشتارگاه‌های دیلم با حضور ناظر شرعی

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: کشتار مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها با حضور ناظر شرعی انجام می‌شود و تبلیغات اسلامی باید در این خصوص اطلاع‌رسانی مناسب را انجام دهد.

کشتار مرغ در کشتارگاه‌های دیلم با حضور ناظر شرعی

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم عبدالحسین ناصری عصر امروز در نشست شورای سلامت دیلم اظهار داشت: طبق مصوبه کمیته بهداشت و تغذیه در تیرماه مقرر شد با نظارت شهرداری طرح اتلاف سگ‌های ولگرد به بخش خصوصی واگذار شود.

عبدالحسین ناصری افزود: جهاد کشاورزی با همکاری دامپزشکی باید دامداران را ملزم به انجام واکسیناسیون دام‌ها کنند.

وی از شبکه دامپزشکی خواست اسامی خانوارهای روستایی که واکسیناسیون تب مالت دام‌های خود را انجام نداده‌اند بصورت فصلی به شبکه بهداشت ارسال کند.

رئیس شبکه بهداشت دیلم در ادامه از تبلیغات اسلامی خواست تا مردم را به استفاده از مرغ‌های محلی برای قربانی کردن ترغیب کند.

ناصری با اشاره به اینکه کشتار مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها با حضور ناظر شرعی انجام می‌شود از تبلیغات اسلامی خواست تا در این خصوص اطلاع‌رسانی مناسب به مردم انجام دهد.

در ادامه این نشست کارشناس تغذیه شبکه بهداشت دیلم نیز توصیه‌های تغذیه‌ای در ماه رمضان را ارائه کرد.

علی انگالی‌نژاد رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دیلم نیز مطالبی در ارتباط با پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام و راه‌های انتقال و پیشگیری از این بیماری‌ها عنوان کرد.

این نشست با موضوع ارائه برنامه مدون در ارتباط با پیشبرد برنامه‌های پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام و تاکید بر رعایت اصول بهداشت مواد غذایی در ماه رمضان برگزار شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول