اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زاهدان در مجلس:

حمایت از تولیدات بومی سبب شکوفایی صنعت می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: حمایت از تولیدات بومی استان سبب شکوفایی صنعت در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان می‌شود.

حمایت از تولیدات بومی سبب شکوفایی صنعت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ناصر کاشانی ظهر امروز در بازید امروز از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه اظهار داشت: استفاده از تولیدات داخل استان باید در اولویت خرید قرار گیرد.

وی ادامه داد: این امر با توجه به اینکه برخی از تولیدات استان به لحاظ کیفیت در خاورمیانه منحصر به فرد بوده و حتی مورد تمجید تولید کنندگان اروپایی قرار می‌گیرد از اهمیت و تاکید فزاینده‌ای دارا است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اضافه کرد: شایسته نیست واحدهای تولیدی استان سیستان و بلوچستان که دارنده برندهای معتبر هستند در سالی که به فرمایش معظم رهبری تولید و حمایت از کار و سرمایه  ایرانی نامگذاری شده به سبب مشکل سرمایه در گردش و مالیات‌های سنگین در رکود باشند.

کاشانی تاکید کرد: هم اکنون شهرکهاو نواحی صنعتی مستقر در استان از ظرفیت و امکانات مناسبی برخوردار هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس خاطرنشان کرد: با تشکیل فراکسیون شرق کشور در مجلس شورای اسلامی مصمم هستیم تا گام‌های موثری در پیشبرد شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری برداریم.

وی بیان کرد: دوری از مرکز نباید سبب شود که صنعتگر این استان توان رقابت با سایر استان‌ها را داشته باشد بلکه باید مشوق‌های مختلف صنعتی برای سرمایه‌گذاران در سیستان و بلوچستان تدوین شود.

کاشانی گفت: هدف اصلی ما در سال جاری برطرف کردن مشکل‌های واحدهای صنعتی است که با دستیابی به این هدف مشکل بیکاری استان به میزان بالایی حل می‌شود.

کاشانی امروز از چند واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان- میرجاوه بازدید کرد وی در جلسه با مدیران این واحدها از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول