اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی:

‌ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه ممنوع شد

خبرگزاری فارس: در حالی که تنها یک روز به آغاز بازی تراکتورسازی با سایپای کرج باقی‌ مانده هنوز وضعیت پخش این بازی مشخص نیست.

‌ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور فردا یک بازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد.

بازی که پخش مستقیم آن در هاله ابهام قرار دارد و با توجه به اینکه بلیت‌فروشی این بازی نیز به باشگاه تراکتورسازی محول شده است، هواداران تراکتورسازی را با این پرسش مواجه کرده است که آیا بازی پخش تلویزیونی خواهد شد یا خیر و وضعیت بلیت‌فروشی بازی تراکتورسازی با سال‌های گذشته چه تفاوتی دارد.

از ورود دوربین‌های صدا و سیما جلوگیری خواهد شد

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان از عدم پخش مستقیم بازی تراکتورسازی با سایپا خبر داد.

رضا تقیون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: آقای سید محمد هادی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به آقای بهروان رئیس سازمان لیگ برتر از عدم توافق صدا و سیما با شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال خبر داده و خواستار ممانعت از ورود دوربین‌های صدا و سیما برای پخش بازی‌های هفته اول شده است.

وی گفت: در این نامه آمده است، با توجه به اینکه برای پخش بازی‌های لیگ برتر اختلاف نظر در توافق و قرارداد بین صدا و سیما و شرکت لوح مهر صبا طرف قرارداد، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای ضبط و پخش بازی‌ها وجود دارد، برابر درخواست این شرکت دستور داده می‌شود هرگونه صدور مجوز برای دوربین‌های صدا و سیما برای حضور در مجموعه ورزشی محل برگزاری بازی‌های لیگ برتر خودداری شود.

تقیون تصریح کرد: رونوشت این نامه به همراه دستور بهروان به روسای هیئت‌های فوتبال استان و مدیران باشگاه ارسال شده تا هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

به گفته تقیون، ممنوعیت ضبط و پخش بازی‌های لیگ برتر تنها مختص دوربین‌های صدا و سیما بوده و دوربین‌ باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال استان را شامل نمی‌شود.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان در مورد این پرسش که آیا رادیو تبریز می‌تواند علاقمندان تراکتورسازی را از لحظه به لحظه اتفاقات این بازی آگاه کند، پاسخ داد: در مورد حضور گروه رادیو در ورزشگاه دستوری ابلاغ نشده و در این مورد لازم است از فدراسیون فوتبال استعلام صورت گیرد.

 آمادگی کامل برای پخش مستقیم بازی تراکتورسازی و سایپا داریم

کریم دینی مدیر گروه ورزش شبکه سهند با تایید آمادگی گروه ورزش شبکه سهند افزود: تا این لحظه هنوز دستوری به واحد ورزش ابلاغ نشده اما ما در آمادگی کامل برای پوشش تصویری این بازی قرار داریم.

به گفته وی شبکه سهند همچون سال‌های گذشته با اکیپ کامل برای تصویربرداری و پخش مستقیم بازی‌های تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام حضور یافته و در صدد کسب رضایتمندی حداکثری ورزش‌دوستان است. 

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول