اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزی تراکتورسازی مقابل ولگای روسیه

نتیجه اولین آزمون تونی پرتغالی برد بود

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی تدارکاتی خود مقابل ولگای روسیه به پیروزی دو بر یک دست یافت.

نتیجه اولین آزمون تونی پرتغالی برد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز صبح امروز در کمپ پاتالیای آنکارا به مصاف تیم ولگای روسیه رفته و در اولین بازی با هدایت تونی به پیروزی دست یافت.

ترکیب اولیه بازیکنان تیم عبارت بود از محسن فروزان، محمد ایران پوریان، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، مصطفی اکرامی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، فلاویو لوپز، قاسم دهنوی و کاپیتان تیم مرتضی اسدی.

گل اول تراکتورسازی توسط سیدمهدی صالحی در دقیقه 30 به دست آمد.

در نیمه دوم نیز سیدمحسن حسینی مدافع گلزن تراکتورسازی در دقیقه 61 با ضربه سر دومین گل تراکتورسازی را به ثمر رساند. تیم ولگا در دقیقه 72 موفق شد تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در نهایت نتیجه را دو بر یک بر تیم تراکتورسازی واگذار کرد.

در نیمه دوم احسان حاج صفی، سیدمحسن حسینی، عقیل اعتمادی، بهنام احسانی، علیرضا جلیلی و مهدی قریشی به عنوان یار تعویضی برای تراکتور به میدان آمدند.

ولگای، تیم شهر نیژنی نودگراد روسیه در لیگ برتر این کشور حضور دارد؛ این تیم فصل گذشته و در مرحله اول لیگ برتر روسیه با هشت برد، چهار تساوی، 18 باخت و 28 امتیاز در رده دوازدهم جدول شانزده تیمی روسیه قرار گرفت.

در لیگ برتر روسیه پس از پایان رقابت‌ها، لیگ برتر به دو قسمت تقسیم شده و هشت تیم اول مجدداً با هم بازی می‌کنند تا قهرمان مشخص شود و هشت تیم دوم نیز برای تعیین رده‌های نهم تا شانزدهم بار دیگر به صورت دوره‌ای به مصاف هم می‌روند و در پایان مجموع امتیازات دور اول و دور دوم رتبه هر تیم را مشخص می‌کند.

ولگا در مرحله دوم نیز 14 بازی دیگر برگزار و 15  امتیاز دیگر کسب کرده تا در مجموع با 41 امتیاز از 44 بازی در رده چهاردهم لیگ فرسایشی روسیه قرار گیرد.

ولگای روسیه هفته گذشته در دیدار دوستانه مقابل سپاهان اصفهان به تساوی یک بر یک دست یافت.

تیم تراکتورسازی در دومین بازی به مصاف تیم قره‌باغ جمهوری آذربایجان می‌رود. این تیم نیز در لیگ برتر این کشور حضور دارد.

علیرضا جلیلی به تراکتورسازی پیوست

علیرضا جلیلی هافبک تیم پاس همدان به تیم تراکتورسازی پیوست. وی در سال 1387 در تیم تراکتورسازی حضور داشته و با این تیم جشن صعود به لیگ برتر را گرفت. وی در دو سال نیز در لیگ برتر با این تیم همراه بود، هر چند در سال آخر به دلیل مصدومیت، بیشتر طول فصل در ترکیب تیم قرار نداشت.

جلیلی سال گذشته به همراه فراز کمالوند به تیم پاس همدان پیوست ولی در این تیم نتیجه لازم را نگرفت. با بازگشت فراز کمالوند به فوتبال تبریز، قابل پیش‌بینی بود که جلیلی نیز بازخواهد گشت، اما در حالی که همگان در انتظار پوشیدن پیراهن شهرداری برای این بازیکن بودند، وی از تراکتورسازی سر درآورد.

جلیلی به دلیل انتقال از پاس همدان به تراکتورسازی، جزو سهمیه‌های لیگ برتر به شمار نمی‌رود.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول