اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیلرانی چهارمحال و بختیاری خبر داد

چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات تراکتورهای قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات تراکتورها و کامیون‌های قهرمانی کشور در این استان خبر داد.

چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات تراکتورهای قهرمانی کشور

قهرمان آماره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برای نخستین‌ بار در کشور در سال جاری مسابقات تراکتورهای قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در شهریورماه جاری برگزار می‌شود افزود: این مسابقات در پیست دربند غلات شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

آماره بیان داشت: این مسابقات برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود و بر همین اساس برای شرکت‌کنندگان و تماشاگران جذابیت خاص خود را دارد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این مسابقات در شهریورماه سال جاری به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات کامیون‌های قهرمانی کشور نیز برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه این مسابقات برای نخستین بار برگزار می‌شود پیش‌بینی تیم قهرمان بسیار دشوار است و این خود بر جذابیت برگزاری این مسابقات می‌افزاید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری میزبان این مسابقات است انتظار از تراکتورسواران و کامیون‌سواران این استان این است که خود را در جمع مدعیان قهرمانی قرار دهند.

آماره با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی شتاب در شهرستان بروجن گفت: این مسابقات 30 تیرماه جاری در بلوار نیمه‌تمام شهرک الهیه بروجن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تا امروز بالغ بر 20 دستگاه اتومبیل برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

آماره با بیان اینکه مسابقات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی از جذابیت خاصی برخوردار هستند، گفت: ما تمام تلاشمان را برای لذت‌بخشی بیشتر به تماشاگران به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول