اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر کرمان:

امدادگران کرمان به زیور حجاب و ادب دینی آراسته‌اند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: جوانانی که در جمعیت هلال احمر استان کرمان حضور دارند به زیور حجاب و ادب دینی آراسته هستند و از ارزش‌های دینی به خوبی حفاظت می‌کنند.

امدادگران کرمان به زیور حجاب و ادب دینی آراسته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن عامری عصر امروز در اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات "رقابت مهر استانی" سازمان جوانان هلال احمر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر یک سازمان غیر دولتی، عام‌المنفعه، خیریه و فرهنگی است.

وی افزود: امروز جمعیت هلال احمر در سطح ادارات، خانواده‌ها و سازمان‌ها چه به صورت استانی، کشوری و بین‌المللی غلبه دارد.

عامری ابراز داشت: جمعیت هلال احمر چه در داخل و خارج کشور در کنار فعالیت‌های امدادی به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان از چند روز دیگر آغاز می‌شود، گفت: این یک فرصت است که خودمان را در ابتدا و بعد خدای خود را بشناسیم.

عامری با اشاره به اینکه امروزه در فضایی زندگی می‌کنیم که حکومت و نظام آن اسلامی و جمعیت هلال احمر وابسته به این نظام اسلامی است، تصریح کرد: جوانانی که در جمعیت هلال احمر استان کرمان حضور دارند به زیور حجاب و ادب دینی آراسته هستند و از ارزش‌های دینی به خوبی حفاظت می‌کنند.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب با تحمیل جنگ تحمیلی نتوانستند به این نظام ضربه بزنند و جنگ نرم سال 88 را تحمیل کردند که مردم در برابر آنها مقاومت کردند و آنها را سر جای خود نشاندند.

عامری بیان داشت: روشنفکران و سیاست‌مداران غربی به این نتیجه رسیدند که باید ایران را از داخل تهی کنند و به همین دلیل تحریم‌ها را علیه ایران تشدید کردند و تا به امروز با کمک خدا و مردم این حربه آنها با شکست مواجه شده است.

وی گفت: دشمنان ما با نظام اسلامی مشکلی ندارند، بلکه با حکومت اسلامی، ولایت‌فقیه و عقاید و اندیشه‌های ما مشکل دارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: دشمنان نظام می‌گویند اگر رهبر ایران رژیم صهیونیستی را غده سرطانی معرفی نکند، وضعیت ایران تغییر می‌کند.

عامری ابراز داشت: دشمنان با تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، ماهواره‌‌ها و سی‌دی‌ها دست به دست هم داده‌اند و همه به جنگ اسلام آمده‌اند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در مورد تهاجم فرهنگی می‌فرمایند "امروز مبارزه با تهاجم فرهنگی کمتر از مجاهدت و جنگ در راه خدا نیست".

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: ما در جمعیت هلال احمر 9 مولفه برای کارمندان، سازمان جوانان هلال احمر و داوطلبان در نظر گرفته‌ایم که یکی از آن‌ها آشنایی با اندیشه‌ها و مکتب امام راحل و بیانات مقام معظم رهبری است.

عامری افزود: ما افتخار می‌کنیم که الگوی ما در زندگی ائمه اطهار (ع) هستند و اگر می‌خواهیم، حضرت زهرا (ع) در روز قیامت ما را شفاعت کنند باید حجاب و عفاف خود را حفظ کنیم و روی فرهنگ حجاب و عفاف تأکید داشته باشیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول