اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی معنوی و خاطره‌انگیز صورت گرفت؛

گلباران گلزار شهدای گچساران توسط امدادگران هلال‌احمر

خبرگزاری فارس: کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر گچساران در مراسمی معنوی گلزار شهدای این شهرستان را غبارروبی، عطرافشانی و گلباران کردند.

گلباران گلزار شهدای گچساران توسط امدادگران هلال‌احمر
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر گچساران طی یک مراسم معنوی با حضور در گلزار شهدای گچساران با غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای این شهرستان یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
در کنار امدادگران جمعیت هلال احمر گچساران، اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایی گچساران در گلزار شهدای این شهرستان حضور چشمگیری داشتند و با حضور در گلزار شهدا و نثار گل، یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن را گرامی داشتند.
رئیس جمعیت هلال احمر گچساران در حاشیه غبارروبی و عطرافشانی امدادگران جمعیت هلال احمر گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: امروزه مقابله با تهدیدات نرم دشمنان انقلاب اسلامی از وظایف ما است که به‌ منظور مقابله با این تهدیدات باید مجهز به فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و ولایت‌مداری باشیم.
سید ابوالفتح بهنامیان با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی برای تضعیف اعتقادات و باورهای جوانان و نسل سوم تصریح کرد: تبیین ابعاد شخصیتی، معنوی و مبارزاتی شهدای گرانقدر در خنثی‌شدن دسیسه‌های دشمنان و معاندان نظام اسلامی مؤثر است.
وی با تأکید بر اینکه همه باید به وظیفه خود در قبال خون شهدا عمل کنند، ابراز داشت: مهم‌ترین پیام شهیدان تبعیت از ولایت فقیه و خدمت به اسلام و انقلاب بود و لازم است این پیام شهیدان سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گچساران ادامه راه شهدا را ضامن حفظ جوانان در برابر هجوم فرهنگی و سیاسی دشمن عنوان کرد و گفت: نشر ارزش‌هایی نظیر ایثار و شهادت از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی در بین جوانان و نوجوانان ضروری است.
بهنامیان افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا فراتر از وظیفه، بلکه یک تکلیف است و باید نسبت به انجام این رسالت مهم اهتمام داشته باشیم.
وی بیان داشت: زنده‌ نگه داشتن یاد شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه می‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ازخود گذشتگی‌های شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر ابراز داشت: آشنایی نسل جوان با انگیزه‌ها و اهداف شهدای گران‌قدر، تأثیر شگرفی در ترویج فرهگ ایثار و شهادت می‌گذارد.
بهنامیان افزود: امدادگران در سال‌های دفاع مقدس با حضور در خطوط اول نبرد به نجات جان رزمندگان می‌پرداختند و در این راه بسیاری از آنها جان خود را نیز از دست دادند.
وی با تأکید بر تبیین هر چه بیشتر اهداف شهدای امدادگر برای امدادگران هلال احمر عنوان داشت: تبیین راه، اهداف و رشادت‌های شهدای امدادگر سبب تقویت روحیه ایثارگری امدادگران می‌شود.
بهنامیان خاطرنشان کرد: امروز جبهه کفر با تمام قدرت برای ضربه ‌زدن به انقلاب اسلامی بسیج شده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همراه کردن نسل سوم کشور با افکار شهیدان یک وظیفه همگانی است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول