اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی خبر داد

جایگزینی 21 هزار مترمکعب گاز طبیعی در بخش صنایع

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماه نخست امسال با جایگزینی 21 هزار و 403 متر مکعب گاز طبیعی در صنایع، حجم گازرسانی به این بخش زیرساختی با شتاب بالایی استمرار دارد.

جایگزینی 21 هزار مترمکعب گاز طبیعی در بخش صنایع

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی پیش‌ازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گازرسانی به شهرک‌های صنعتی و بخش‌های تولیدی را از برنامه‌های مهم اجرایی در سال‌‌جاری دانست و افزود: در سه ماه نخست سال‌‌جاری شهرک صنعتی کاغذکنان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده است.

وی شمار مشترک عمده صنعتی را تاکنون یک‌هزار و 628 مورد اعلام و تصریح کرد: 202 مورد از این صنایع در سال جهاد اقتصادی گازدار شده که در ادامه گازرسانی به بخش‌های زیرساختی و اقتصادی استان، در سال‌جاری نیز این امر با اولویت ویژه‌ای ادامه داشته است به طوری که امسال 39 بخش صنعتی از نعمت سوخت پاک بهره‌مند شده‌اند.

دینی با مهم برشمردن نقش صنایع در شکوفایی اقتصاد کشور، توسعه گازرسانی به این بخش را با هدف ایجاد ارزش افزوده، از اولویت‌های مهم شرکت گاز برشمرد و اظهار کرد: با توجه به بسترسازی‌های لازم برای گازرسانی به صنایع، این شرکت آماده واگذاری انشعاب به متقاضیان بخش صنعتی است.

دینی افزود: گازرسانی به سی.ان.جی‌های استان نیز استمرار داشته به طوری که هم‌اکنون عملیات گازدار کردن هشت مورد سی.ان.جی‌ در دست اجراست و این در حالی است که هم‌اکنون 142 سی.ان.جی‌ گازدار در سطح استان می‌توانند به مردم ارائه خدمات کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم در تامین جریان مستمر گاز طبیعی ادامه داد: تلاش شبانه‌روزی کارکنان و حفظ و نگهداری از تاسیسات گازرسانی به منظور جلوگیری از پرت گاز همراه با فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و تداوم مشارکت مردم در حفظ منابع تجدید ناپذیر، زمینه‌ساز تامین جریان مستمر گاز طبیعی در اقصی نقاط استان خواهد بود.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول