اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر ارزیابی عملکرد فرمانداری محمودآباد خبر داد

پلمب 3 واحد خبازی متخلف در محمودآباد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات فرمانداری محمودآباد از پلمب سه واحد خبازی متخلف در این شهرستان خبر داد.

پلمب 3 واحد خبازی متخلف در محمودآباد

رحمت‌الله شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد از پلمب سه واحد خبازی متخلف در محمودآباد خبر داد.

بازرس ویژه فرمانداری در کمیسیون آرد و نان شهرستان محمودآباد بیان داشت: بر اساس دستور فرماندار شهرستان مبنی بر گسترش نظارت و کنترل بر واحدهای خبازی از لحاظ کمی و کیفی، بازدیدهای مشترکی در یک ماه گذشته با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و نمایندگی غله شهرستان از همه واحدهای خبازی در شهرهای محمودآباد و سرخرود انجام شد.

وی تصریح کرد: سه واحد در شهر محمودآباد به علت کسر چانه، عدم مرغوبیت و کیفیت نان و همچنین عدم رعایت بهداشت فردی و محیطی با حکم دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان محمودآباد پلمب شد.

مسئول دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات فرمانداری محمودآباد بیان داشت: با توجه به افزایش نرخ نان و افزایش سقف انتظارات شهروندان در تهیه نان مرغوب بازدیدهای محسوس و نامحسوس اعضای شورای آرد و نان شهرستان گسترش یافته و عموم شهروندان نیز می‌توانند شکایات خود را با شماره تماس 7744296 دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات فرمانداری مطرح کنند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول