اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار فراخوان آغاز شد؛

نخستین جشنواره استانی پیامک مهدوی در البرز

خبرگزاری فارس: فراخوان نخستین جشنواره استانی پیامک مهدوی (عج) با عنوان جشنواره بزرگ فرهنگی ادبی تمنای وصال به صورت پیامکی در استان البرز منتشر شد.

نخستین جشنواره استانی پیامک مهدوی در البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ مهدوی و شناسایی پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و ادبی با موضوع معارف امام زمان (عج) به صورت پیامکی و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و شورای مرکزی هیئت‌های مذهبی استان البرز برگزار می‌شود.
طی فراخوان دبیرخانه این جشنواره، از علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره دعوت شده است با ارسال قطعه ادبی، شعر، نثر، روایات و احادیث مرتبط با امام مهدی(عج) به شماره پیامک 30008940261142 در این مسابقه شرکت کنند.
پیامک‌های ارسالی از سوی شرکت کنندگان باید به صورت فارسی و در پیامک مشخصات کامل شرکت کنندگان درج شود.
مهلت ارسال آثار تا تاریخ سی ام دی ماه سال جاری در نظر گرفته شده است و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2254786 و 2205500 تماس گیرند.
نهم ربیع الاول مصادف با جشن آغاز امامت امام عصر (عج) به 24 نفر از شرکت کنندگان این جشنواره، هدایایی شامل سکه ربع بهار آزادی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس ، قم و جمکران تقدیم خواهد شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول