اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم:

استاندار جدید از صبا حمایت می‌کند/ صبا مدل جدید مدیریتی در لیگ برتر ارائه کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم گفت: قطعا استاندار جدید قم از باشگاه صبا که متعلق به مردم استان است، حمایت می‌کند.

استاندار جدید از صبا حمایت می‌کند/ صبا مدل جدید مدیریتی در لیگ برتر ارائه کرد

سیدرضا دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه باشگاه صبا متعلق به مردم قم استان است تصریح کرد: این تیم در فصل گذشته لیگ برتر با تلاش مدیران، کادر فنی و بازیکنان و با حمایت پر شور هواداران موفقیت بزرگی را رقم زد و با قرار گرفتن در رتبه چهارم لیگ برتر جام خلیج فارس سهمیه حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را به‌ دست آورد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا با تغییر استاندار قم، حمایت‌ها از تیم صبای قم ادامه خواهد داشت اظهار کرد:‌ قطعا استاندار جدید قم از باشگاه صبا که متعلق به مردم استان است، حمایت می‌کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم با تاکید بر اینکه تیم فوتبال صبا زیر نظر کادر فنی در حال تمرینات است خاطر نشان کرد:‌ تیم آمادگی‌های لازم را در اردوهای سرعین و ترکیه کسب کرده است.

دهناد با اشاره به اینکه بازیکنان جوان و باتجربه جذب صبای قم شده‌اند اظهار کرد:‌ نخستین بازی صبا در هفته ابتدایی لیگ برتر با پیکان تهران است و این بازی با توجه به اینکه عبدالله ویسی سرمربی سابق صبا در نیمکت پیکان است، دیدنی و تماشایی خواهد بود.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تیم دچار مشکلات مالی است اظهار کرد:‌ تمام تیم‌های لیگ برتری کشور مشکلات مالی دارند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های میان مدت صورت گرفته، باشگاه باید بتواند هزینه‌های خود را تامین کند و به سمتی حرکت می‌کنیم که از منابع دولتی استفاده نکنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم با تاکید بر اینکه مدل مدیریتی که صبای قم دارد در لیگ برتر منحصر به فرد است اضافه کرد: این باشگاه با کمترین هزینه و قراردادها بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای را جذب کرده است.

دهناد اظهار کرد: ‌صبای قم توانست بدون ستاره محوری و پرداخت پول‌های کلان به بازیکنان تیمی را معرفی کند که مدعی باشد و راهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیایی شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه صبای قم به سمت بومی‌گزینی پیش خواهد رفت تصریح کرد: امسال پنج بازیکن بومی جذب تیم شده‌اند و هر قدر تیم بومی شود، ریشه‌های این تیم عمیق‌تر شده و اقبال تماشاگران نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول