اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عقد قرارداد یکساله

صبای قم‌ هافبک تیم ملی امید کامرون را جذب کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم دوازدهمین بازیکن مورد نظر خود را از بین یکی از فوتبالیست‌های خارجی شاغل در فوتبال کشورمان جذب کرد.

صبای قم‌ هافبک تیم ملی امید کامرون را جذب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در فاصله باقی مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، در حالی که تیم‌های مختلف لیگ برتری این روزها به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنان مطرح لیگ برتری و خارجی هستند، صبای قم نیز یک بازیکن خارجی جذب کرد.

در حالی که چهره‌های شاغل در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مورد توجه تیم‌های مختلف قرار گرفته‌اند، در این بین تیم فوتبال صبای قم در فضای آرام یک بازیکن دیگر از لیگ دسته اول و البته این بار یک فوتبالیست خارجی به خدمت گرفت.

تیم فوتبال صبای قم در تکاپو برای جذب بازیکنان مورد نظر خود، شامگاه چهارشنبه با فوتبالیست ملی‌پوش تیم ملی فوتبال امید کامرون یعنی دیوید سانیا ویلکروم به توافق رسید و این بازیکن به مدت یک سال به عضویت صبای قم درآمد.

سانیا بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه است و متولد سال 1990 میلادی است که بر این اساس یکی از بازیکنان تیم ملی زیر 22 سال کامرون به شمار می‌رود و تاکنون حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه نکرده است.

صبای قم نخستین تیمی است که دیوید سانیا ویلکروم کامرونی در آن تجربه حضور در بالاترین سطح رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های ایران یعنی لیگ برتر جام خلیج فارس را به دست می‌آورد و در خط میانی یکی از مهره‌های کلیدی تیم صبای قم به مربیگری یحیی گل‌محمدی به شمار می‌رود.

تیم فوتبال صبای قم به دنبال تدارک مناسب برای دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نظر یحیی گل‌محمدی از آغاز نقل و انتقالات، در صدد جذب بازیکن جدید دیگری نیز از تیم‌های لیگ برتری و دسته اول و همچنین بازیکنان خارجی اقدام کرده و تاکنون 12 بازیکن جذب کرده است.

از آغاز نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تاکنون، تیم فوتبال صبای قم 9 بازیکن از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان و سه بازیکن از سهمیه خود در رقابت‌های لیگ برتر به خدمت گرفته است.

بهمن طهماسبی، ابوالفضل ابراهیمی و مسعود حق‌جو از تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان، میثم خداشناس از تیم نساجی مازندران، سعید لطفی از تیم شهرداری اراک، فرشاد قدیری و محسن خلیلی از تیم مس کرمان و مهرداد طهماسبی از تیم کاوه صنعتی تهران نفراتی هستند که به صبای قم پیوسته‌اند.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با حضور تمام نفرات حفظ شده از تیم فصل گذشته و بازیکنان جدید به خدمت گرفته شده، در اردوی آماده‌سازی ترکیه به سر می‌برد و در فصل جدید لیگ برتر در هفته نخست میزبان پیکان تهران است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول