اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ برتر

صبای قم میزبان شاگردان ویسی شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در نخستین هفته فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان پیکان تهران شد.

صبای قم میزبان شاگردان ویسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از سپری شدن 11 دوره از برگزاری بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال در کشورمان یعنی مسابقات لیگ برتر با عنوان جام خلیج فارس، دوره دوازدهم این رقابت‌ها بار دیگر از 13 روز دیگر آغاز می‌شود.

فوتبال دوستان در نقاط مختلف کشورمان که تقریبا نزدیک به یک هفته بیننده پر و پا قرص چهاردهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا بودند و فنی‌ترین سطح فوتبال دنیا را در این مدت تماشا کرده‌اند، از 29 تیر ماه بار دیگر نظاره‌گر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهند بود.

بعد از اینکه چهار قهرمانی سپاهان، دو قهرمانی پرسپولیس و دو قهرمانی استقلال در 11 دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس رقم خورد، در لیگ جدید بار دیگر 18 تیم برای قهرمانی رقابت می‌کنند.

این دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که بر اساس تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای آخرین بار با شرکت 18 تیم برگزار می‌شود و از لیگ سیزدهم 16 تیم در لیگ برتر به رقابت می‌پردازند.

بعد از اینکه قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارم تیر ماه انجام شد و تیم‌های لیگ برتری حریفان خود را شناختند، برنامه و زمان دقیق برگزاری بازی‌ها نیز اعلام شد و طی آن تیم‌های لیگ برتری از بیست و نهم تیر ماه وارد لیگ جدید خواهند شد.

سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه دیدارهای هفت هفته از نیم فصل نخست لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور را اعلام کرد که بر اساس آن تیم‌ها در ماه مبارک رمضان بعد از مراسم افطار با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

اما دیدارهای هفته نخست در حالی برگزار می‌شود که در روز پنجشنبه بیست و نهم تیرماه تیم فوتبال صبای قم در نخستین بازی این فصل در ورزشگاه خانگی یعنی یادگار امام شهر مقدس قم از ساعت 20 و 45 دقیقه این روز در حضور تماشاگران قمی از تیم سرمربی فصل گذشته خود یعنی پیکان تهران به رهبری عبدالله ویسی پذیرایی می‌کند.

در سایر دیدارها نیز مسابقات حساسی برگزار می‌شود که از جمله می‌توان به مسابقه تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در آبادان، فجر شهید سپاسی شیراز و ذوب آهن اصفهان در شیراز، نفت تهران و راه آهن شهر ری در تهران و گهر زاگرس درود و ملوان بندر انزلی به میزبانی گهر اشاره کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول