اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی محقق می‌شود

راه‌اندازی بانک اطلاعات مدیران دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی از راه‌اندازی بانک اطلاعات مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خراسان جنوبی خبر داد.

راه‌اندازی بانک اطلاعات مدیران دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی مهدوی صبح امروز در جمع مدیران خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی استانی فرهنگی بوده و قطب دانشگاهی در شرق کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: این استان دارای نیروهای توانمند و کارآمد است و باید از این سرمایه انسانی در راستای پیشرفت و توسعه استان استفاده شود.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی با اشاره به اینکه راه‌اندازی بانک اطلاعات مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور در دستور کار است، ادامه داد: در این راستا مدیران کارآمد با تغییر دولت‌ها جایگزین نمی‌شوند و می‌توانند خدمات ارائه کنند.

مهدوی تصریح کرد: آموزش مدیران به دلایل حاکمیتی از اهمیت زیادی برخوردار است و در این راستا با ورود به دهه چهارم انقلاب زمینه‌های خوبی برای توسعه همه‌جانبه کشور مطرح شده است.

وی ادامه داد: این مهم با توجه به وجود اسناد بالادستی مناسب نیاز به آموزش مستمر مدیران تمام سطوح اجرایی دارد.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی بر تقویت سرمایه‌های انسانی در جامعه تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی متخصص و کارآمد رکن اصلی در تحول نظام اداری کشور است.

مهدوی افزود: کشورها برای توسعه و پیشرفت باید مدیران موفق و کارآمدی داشته باشند و امروز کشور بیش از پیش به تربیت مدیران نیاز دارد.

وی ارتقای آموزش را از مهم‌ترین اسناد مدیریتی قانون اساسی دانست و گفت: در قانون اساسی برنامه‌های اجرایی براساس سند چشم‌انداز 1404 وجود دارد که در آن سند قید شده در سال مذکور باید وضعیت مدیریتی کشور در چه جایگاهی قرار گیرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول