اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار هرمزگان خبر داد

بازدید خبرنگارن از روند اجرای طرح‌های مهر ماندگار هرمزگان

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار هرمزگان از بازدید میدانی خبرنگارن از پروژه‌های مهر ماندگار استان خبر داد.

بازدید خبرنگارن از روند اجرای طرح‌های مهر ماندگار هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان،‌ میلاد امیری‌نژاد در این رابطه گفت: دولت نهم و دهم رکوردهای بی‌سابقه‌ای را در حوزه‌های مختلف به جای گذاشته که طرح‌های مهر ماندگار یکی از آن قله‌های مرتفعی است که در تاریخ خواهد ماند و قطعا این حجم از انجام پروژه‌ها در تاریخ کشور بی‌سابقه است.

وی افزود: با توجه به تلاش دولت و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده برای تکمیل و نهایی‌شدن برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اجرا تا پایان دولت دهم با عنوان طرح ماندگار،‌ همگی تلاش کنند تا به بهترین نحو این خدمات دولت و پروژه‌های بسیار عظیم به مردم عزیز هرمزگان منعکس شود.

مشاور استاندار هرمزگان انعکاس و اطلاع‌رسانی به موقع به مردم از این پروژه‌ها را نیز خواستار شد و بیان کرد: اتمام 43 طرح در قالب مهر ماندگار در استان هرمزگان کار ارزشمندی است که لازم است دستگاه‌هایی که در اجرای این طرح دارای پروژه‌ هستند به طور مرتب روند پیشرفت پروژه‌ها را تا زمان بهره‌برداری اطلاع‌رسانی کنند.

امیری‌نژاد بر آگاهی‌بخشی صحیح از پروژه‌ها تاکید کرد و از بازدید میدانی خبرنگاران از روند اجرای این طرح‌ها، ‌ساخت تیزر از پروژه‌ها و همچنین استفاده از ابزار جدید تبلیغاتی برای اطلاع‌رسانی طرح‌های مهر ماندگار استان خبر داد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول