اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دولت دهم صورت می‌گیرد

افتتاح 270 طرح مهر ماندگار وزارت نیرو در کشور

خبرگزاری فارس: وزیر نیرو از بهره‌برداری 270 طرح مهر ماندگار وزارت نیرو تا پایان دولت دهم خبر داد.

افتتاح 270 طرح مهر ماندگار وزارت نیرو در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید نامجو پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های مهر ماندگار وزارت نیرو اظهار کرد: 270 طرح از 900 طرحی که به عنوان طرح ماندگار در دولت تصویب شده به وزارت نیرو تعلق دارد که تلاش می‌شود تا پایان این دولت به ثمر بنشیند.

وی طرح تصفیه‌خانه فاضلاب رشت را یکی از طرح‌های مهر ماندگار وزارت نیرو ذکر کرد و افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب رشت با ظرفیت تصفیه 63 هزار مترمکعب در شبانه‌روز است.

وزیر نیرو ادامه داد: خطوط انتقال این طرح با یک هزار و 176 میلیارد ریال هزینه شده و همین مقدار هم هزینه نیاز دارد تا تکمیل شود که می‌تواند پساب سالم به محیط زیست دهد و مانع از آلودگی آن شود.

وی با اشاره به تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور بیان کرد: چند تصفیه‌خانه در دست اقدام است که تا پایان دولت دهم افتتاح می‌شوند.

به گزارش فارس، وزیر نیرو در سفر نیم‌روزه خود به گیلان فاز نخست تصفیه‌خانه فاضلاب رشت و مخزن 15 هزار مترمکعبی لنگرود را مورد بهره‌برداری قرار داد، وی عصر امروز باید در جلسه هیئت دولت حضور یابد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول