اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌مناسبت هفته تامین اجتماعی

کانون بازنشستگان غرب بهشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به‌مناسبت هفته تامین اجتماعی، کانون بازنشستگان شهر رستمکلا در غرب شهرستان بهشهر افتتاح شد.

کانون بازنشستگان غرب بهشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، ساعتی پیش با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران و هیئت همراه، همچنین جمع زیادی از بازنشستگان شهر رستمکلا و روستاهای گرجی محله و کوهستان، بیست و پنجمین کانون بازنشستگان استان مازندران راه‌اندازی شد.

به گفته رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان شهر رستمکلا و توابع، هم‌اکنون یک‌هزار و 660 نفر در این کانون عضو هستند که از این تعداد یک‌هزار و 375 نفر مشمول بیمه تکمیلی و 470 نفر بیمه عمر شدند.

عنایت طالبی مهم‌ترین دغدغه فکری کانون را رسیدگی به مشکلات درمان عنوان کرد و گفت: درمانگاه شبانه‌روزی رستمکلا زیر پوشش خدمات درمانی قرار دارد و بازنشستگان تامین اجتماعی با مشکل مواجه هستند.

خرید جایگاه وسیع‌تر به‌منظور ارائه خدمات بهتر، راه‌اندازی تعاونی مصرف یا تعاونی اعتبار و مجهز کردن کانون به سیستم آنلاین تامین اجتماعی برای پاسخگویی به پرسش‌ها و اطلاع از آخرین اخبار مربوط به بازنشستگان، از جمله برنامه‌های آینده کانون است که رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان رستمکلا برشمرد.

طالبی در پایان سخنان خود از مدیرکل تامین اجتماعی مازندران خواست برای احداث «خانه مهر» در رستمکلا همکاری و مساعدت شود ضمن اینکه خود کانون زمین مورد نیاز را تامین می‌کند.

وی تصریح کرد: با ساخت خانه مهر علاوه بر ایجاد جایگاهی برای فعالیت‌های فرهنگی و اوقات فراغت بازنشستگان، می‌تواند استراحتگاه خوبی برای مسافران و بازنشستگانی باشد که به سمت مشهد مقدس می‌روند.

طالبی در پایان سخنان خود از حسین تصادقی دبیر کانون، تیمور رحمتی نایب رئیس، اصغر بخشنده صندوق‌دار، صفر غفوری عضو اصلی و حسن مصطفی نژاد بازرس کانون بازنشستگان رستمکلا قدردانی و خاطرنشان کرد: خرید این کانون به مبلغ 140 میلیون تومان مرهون همت و تلاش آنها است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول