اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

جلسات بدون برنامه‌ریزی و مقدمات کارشناسی بی‌فایده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه تشکیل جلسه راهبردی و هدف‌گذاری‌ توسعه استان بدون برنامه‌ریزی و کار کارشناسی بی‌فایده است.

جلسات بدون برنامه‌ریزی و مقدمات کارشناسی بی‌فایده است

منصور حقیقت‌پور دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس با اظهار گلایه از برگزار‌کنندگان جلسه دیروز نمایندگان مجمع با مسئولان استان اظهار داشت:‌ ما چنین قول و قراری نداشتیم و مجمع نمایندگان استان نیز چنین مصوبه و اظهار نظری نداشته است به حدی که برای برگزاری چنین نشستی از ما دعوت نشده و با این عجله هم نمی‌توانیم سیاست‌ها و راهبرد توسعه استان را تدوین کرده و پیش‌بینی کنیم.

این نماینده مجلس با اعلام اینکه تشکیل این جلسات به شکل ابتدایی و بدون پایه علمی، منطقی هیچ نتیجه‌ای جز باد درو کردن ندارد، یادآور شد: ضرورت دارد بحث‌های علمی در توسعه و راهکارهای اصولی در این زمینه در نظر گرفته شود و ما واقعاً متاسف هستیم که عده‌ای در کنار هم بنشینند و به اسم توسعه و ترقی استان تصمیم‌گیری کنند که نه از تعیین راهبرد و نه هدف‌گذاری توسعه اطلاعی دارند.

حقیقت‌پور به خبرنگار فارس گفت:‌ 40 مدیرکلی که در این جلسه حاضر شده بودند انتظار داشتند بحث‌های عمیق و شگرفی صورت بگیرد وگرنه با طرح‌های سطحی که مدیران تعیین کردند نمی‌توان ادعا کرد که جلسات کارشناسی برای تعیین راهبرد و چشم‌انداز انجام شده و یا مدنظر می‌باشد.

وی بیان داشت: در این جلسات باید چشم‌انداز و هدف‌گذاری‌ها در بخش صنعت،‌ اقتصاد، فرهنگ، کشاورزی و سایر مولفه‌های اقتصادی و تولیدی مشخص شود تا با بحث‌های کارشناسی و هدف‌گذاری درست نتیجه مطلوب به دست آید.

عضو مجمع نمایندگان استان عنوان کرد: در کجای دنیا معمول و مرسوم است که چنین هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی بدون فراهم شدن مواد اولیه انجام شود چرا که کارهای حوزه برنامه‌ریزی باید منطقی و با علم و تدبیر درست باشد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ ما معتقدیم نمی‌توان مردم استان را با چنین نشست‌های آبکی فریب داد یا به افکار عمومی پاسخ داد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول