اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر آموزش‌ و پرورش

استخرهای آموزشی مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: 3 استخر چند منظوره با حضور وزیر آموزش‌ و پرورش در اواخر مهرماه سال جاری در استان قزوین افتتاح می‌شود.

استخرهای آموزشی مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد

مؤید مؤیدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اعلام خبر فوق اظهار کرد: سه استخر چند منظوره با حضور وزیر آموزش‌ و پرورش، مسئولان ارشد استانی از جمله مدیر کل آموزش‌ و پرورش در اواخر مهرماه سال جاری در استان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: مسئولان مربوطه آموزش و پرورش و مهندسان احداث پروژه سه استخر چند منظوره تلاش می‌کنند تا این سه استخر را با هدف آموزش شنا به دانش‌آموزان سوم ابتدایی در اواخر مهرماه سال جاری افتتاح کنند.

مؤیدی‌فر با اشاره به اینکه استخرهای چند منظوره سرپوشیده از امکانات خوبی برای آموزش شنا به دانش‌آموزان در پایه سوم ابتدایی برخوردارند، بیان کرد: با احداث این استخرها امکانات فضای آموزشی شنا به این دانش‌آموزان نسبت به سال‌های گذشته افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول توضیح داد: استخر واقع در خیابان دستغیب، جنب اداره کل آموزش‌ و پرورش با اعتبارات استانی و ملی احداث می‌شود که تاکنون 70 درصد احداث این پروژه با اعتبار 1 میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: با هزینه کردن بیش از 500 میلیون تومان دیگر احداث این پروژه 100 درصد به پایان می‌رسد.

وی پیرامون امکانات این استخرها اضافه کرد: استخر چند منظوره واقع در خیابان دستغیب دارای امکانات چمن مصنوعی و سالن ورزشی است و همچنین دارای سالن مجزا برای برگزاری همایش‌ها نیز می‌باشد.

احداث استخر واقع در خیابان راه‌آهن با اعتبار 1/5 میلیارد تومان

مؤیدی‌فر با بیان اینکه استخر دیگری واقع در خیابان راه‌آهن احداث می‌شود، اظهار کرد: تاکنون این پروژه از 60 درصد پیشرفت عملیات اجرایی برخوردار بوده و همچنین عملیات بتن‌ریزی این پروژه به طور کامل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه استخر واقع در خیابان راه‌آهن با اعتبار 1/5 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: مسئولان مربوطه این پروژه تلاش می‌کنند تا اواخر مهرماه سال جاری این پروژه به بهره‌برداری برسد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: در صورتی که استخر واقع در خیابان راه‌آهن افتتاح نشود، این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای پروژه احداث استخر واقع در خیابان راه‌آهن تاکنون بیش از 400 میلیون تومان هزینه شده است، اظهار کرد: تا پایان اتمام این پروژه بیش از 1 میلیارد تومان اعتبار دیگر برای این پروژه هزینه می‌شود.

اتمام 100 درصد احداث مجموعه ورزشی گل‌ها

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی گل‌ها واقع در خیابان دانشگاه جنب پارک الغدیر سومین استخر در قزوین است که در اواخر مهر ماه افتتاح می‌شود، بیان کرد: این استخر از امکاناتی مانند چمن مصنوعی، استخر و سالن ورزشی برخوردار است.

مؤیدی‌فر با اشاره به اینکه احداث این مجموعه ورزشی 100 درصد به اتمام رسیده است، ابراز کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه فضای خوبی برای دانش‌آموزان ابتدایی برای آموزش شنا مهیا ‌شود و گامی مؤثر برای ارتقای ورزش دانش‌آموزان برداریم.

وی پیرامون اهداف اجرای این پروژه‌ها و چرایی اجرای آنها ادامه داد: مجموعه ورزشی گل‌ها واقع در خیابان دانشگاه جنب پارک الغدیر با هدف آموزش بهتر و افزایش امکانات فضای آموزشی ورزش شنا به دانش‌آموزان ابتدایی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول