اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی ابلاغ می‌شود

فراخوان جذب 300 دستگاه خودروی مسافربر شخصی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان با اشاره به تصویب جذب 300 دستگاه خودروی مسافربر شخصی در شورای ترافیک استان و شهرستان گفت: فراخوان جذب این خودروها به زودی ابلاغ می‌شود.

فراخوان جذب 300 دستگاه خودروی مسافربر شخصی در زنجان

مشهود میرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تجمع اعتراضی مدتی پیش تاکسیرانان شهر زنجان اظهار داشت: این تجمع در اعتراض به مزاحمت‌های ایجاد شده از جانب مسافربر‌های شخصی صورت گرفت.

وی از برگزاری جلسه با مسئولان شورای ترافیک استان و شهرستان برای بررسی مشکلات تاکسیرانان زنجان خبر داد و افزود: اقداماتی برای ساماندهی مسافربرهای شخصی متقاضی فعالیت در این شغل در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان مسیرهای فعالیت مسافربرهای شخصی زنجان را شهرک‌های اقماری اعلام کرد و گفت: زمینه جذب 300 دستگاه از این مسافربرها فراهم شده است.

وی دلیل رغبت نداشتن برخی مسافربرهای شخصی برای فعالیت در زیر مجموعه تاکسیرانی را داشتن شرایط خاص عنوان و اضافه کرد: رانندگان تاکسی باید مقررات خاصی را رعایت کنند.

میرابی نداشتن سوء‌پیشینه، تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی از نظر بهداشتی، متاهل بودن، نداشتن اعتیاد و داشتن تاییدیه پلیس امنیت عمومی را از جمله شرایطی اعلام کرد که متقاضیان فعالیت در شغل رانندگی تاکسی باید داشته باشند.

وی از موافقت شورای ترافیک استان و شهرستان برای جذب 300 دستگاه مسافربر شخصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان منتظر ابلاغ لایحه اجرایی این مصوبه است تا فراخوان خود را منتشر کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: ایران‌خودرو هنوز نتوانسته به تعهدات خود در این‌باره عمل کند.

وی با اشاره به اینکه برخی رانندگان اقدام به تحویل خودروهای خود کرده، تسهیلات خرید خودرو هم دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: برخی از این رانندگان در حالی که خودروی خود را تحویل نگرفته‌اند در حال حاضر اقساط تسهیلات دریافت شده را پرداخت می‌کنند.

میرابی تصریح کرد: نمایندگی ایران‌خودرو هم از زمان تحویل خودروهای تعهد شده ابراز بی‌اطلاعی می‌کند.

وی تعداد تاکسی‌های فعال شهر زنجان را در حدود 2 هزار و 300 دستگاه اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره نصب دستگاه‌های GPS، تاکسی‌متر و کارت‌خوان بر روی تاکسی‌ها گفت: این کار در مرحله انتخاب پیمانکار است.

وی با اشاره به اینکه GPS، تاکسی‌متر و کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های گردشی نصب خواهد شد، اضافه کرد: این دستگاه بر روی 300 تاکسی فعال در شهر زنجان نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول