اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نوروز صورت می‌گیرد

تشدید نظارت تاکسی‌رانی سبزوار بر افزایش خودسرانه کرایه تاکسی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری سبزوار گفت: در آستانه سال جدید با توجه به نیاز مبرم شهروندان به ناوگان حمل و نقل عمومی نظارت خود را بر نرخ کرایه تاکسی تشدید می‌کند.

تشدید نظارت تاکسی‌رانی سبزوار بر افزایش خودسرانه کرایه تاکسی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار، امیر ناطقی اظهار داشت: بازرسان سازمان تاکسیرانی از 14 اسفندماه سال جاری نظارت خود را بر عملکرد رانندگان تاکسی آغاز کردند تا اگر رانندگانی به طور خودسرانه اقدام به افزایش نرخ کرایه تاکسی کردند با آنها برخورد شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری سبزوار در ارتباط با اینکه برخی از رانندگان افزایش کرایه تاکسی‌ها را تورم و افزایش لوازم یدکی خودرو عنوان می‌کنند، گفت: این مهم به هیچ وجه دلیل موجهی برای افزایش نرخ کرایه تاکسی نیست و شهروندان مطمئن باشند که با این اقدام خودسرانه آنها برخورد می‌شود.

وی با اشاره به الزام در استفاده از تاکسی‌متر، ادامه داد: اکثر تاکسی‌های سبزوار مجهز به دستگاه تاکسی‌متر هستند که در صورت خاموش بودن تاکسی‌متر، شهروندان می‌توانند کد تاکسی مورد نظر را به سازمان اعلام تا با راننده متخلف برخورد شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول