اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد خبر داد

افزایش تعداد ناوگان تاکسیرانی مشهد در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد از افزایش تعداد ناوگان تاکسیرانی در ایام نوروز، به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران خبر داد.

افزایش تعداد ناوگان تاکسیرانی مشهد در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، هادی عطارزاده اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و همچنین ورود زائران به شهر مشهد سازمان تاکسیرانی برنامه‌های ویژه‌ای برای ارائه خدمات به زائران اندیشیده است.

وی با بیان اینکه 15 پایگاه رسیدگی به شکایات در مبادی ورودی شهر و اطراف حرم مطهر مستقر می‌شوند، گفت: در ایام بهار در خطوط پرتردد و پر متقاضی همچون خط میدان فردوسی، امامت و .... پایگاه‌های رسیدگی به شکایات مستقر می‌شوند. 

عطارزاده ادامه داد: همچنین 17 اکیپ گشت بازرسی در قالب 150 بازرس و متصدی به منظور نظارت بر عملکرد تاکسی‌ران‌ها فعال می‌شوند.

وی با اشاره به افزایش ناوگان تاکسیرانی در ایام بهار گفت: با توجه به میزان ورود زائر به شهر ناوگان تاکسیرانی افزایش می‌یابد و اولویت اول با 10 درصد آغاز می‌شود که در صورت افزایش ورود زائران این درصد نیز افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد افزود: همچنین چهار شبکه بیسیم 133-1829-1830-1832 نیز در آماده‌باش کامل هستند.

وی اضافه کرد: شهروندان و زائران می‌توانند شکایات خود را با شماره تلفن5013695 و 137 به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول