اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بستک:

تجهیز کانون‌های فرهنگی از اولویت‌هاست

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بستک با بیان اینکه بعضاً آن گونه که باید به کانون‌های فرهنگی تربیتی توجه نمی‌شود، خواستار تجهیز و رفع مشکلات این کانون‌ها شد.

تجهیز کانون‌های فرهنگی از اولویت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، حبیب‌الله سهرابی شنبه شب ضمن بازدید از کلاس‌های تابستانی کانون شهید رجایی آموزش و پرورش تلاش‌های فرهنگی مسئولان این کانون را ستود و اظهار داشت: دوره‌های فرهنگی آموزشی بی‌گمان نقش مهمی در ارتقای حوزه‌های اجتماعی دارد.

این مسئول با بیان اینکه باید برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان فضایی فراهم گردد تا به نحو مطلوب از زمان استفاده شود، افزود:‌ تخلیه نیرو و انرژی جوانان باید همواره در فضایی معنوی و فرهنگی صورت گیرد تا فرآیند کار به سود جامعه و اجتماع نیز تمام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک انجام کار فرهنگی را بسیار سنگین و مهم عنوان کرد و گفت: اگر در اجرای برنامه و کارهای فرهنگی حوصله و صبر وجود نداشته باشد و تلاش وافی صورت نگیرد قطعاً موفقیت در انجام برنامه‌‌ها کم‌تر خواهد بود.

وی، حضور دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان مرکز شهرستان در گرمای شدید هوا و کمبود امکانات در کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی آموزش و پرورش را نشان از تلاش مسئولان این کانون عنوان کرد و افزود: جذب دانش‌آموزان و جوانان و نوجوانان و حتی کودکان در تابستان و شرکت دادن آنان در کلاس‌ها آن هم در این گرمای شدید هوا کاری بسیار سخت و مشکل است که به حمدالله وجود دانش‌آموزان در کانون و مملو بودن کلاس‌ها نشان از همت والای این عزیزان بوده است.

سهرابی خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری اردوهای تشویقی درون شهرستانی و استانی همکاری‌های لازم را با این کانون انجام خواهیم داد.

این مسئول در ادامه خواستار توجه بیشتر مسئولان به نبود امکانات لازم در این کانون شد و گفت: کمبود نیروی انسانی و ساختمانی مناسب از نخستین نیازهایی است که باید مسئولان مربوطه آن را برطرف کنند.

وی در این بازدید از کلاس‌های آموزش خیاطی، مبانی و مقدماتی رایانه، طراحی و گرافیک و جوانه‌های کانون بازدید کرد و با شرکت کنندگان در این کلاس‌ها و مربیان آنها به گفت‌وگو پرداخت.

گفتنی است کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی بستک در تابستان امسال با تشکیل دو پایگاه فرهنگی و هنری و ورزشی بیش از 270 دانش‌آموز را در این کلاس‌ها جذب خود کرده است.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول