اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره صدرا:

تنها 30 درصد نیروهای صدرا بومی هستند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا گفت: تنها 30 درصد نیروهای مشغول به کار در شرکت صدرا بومی استان بوشهر هستند.

تنها 30 درصد نیروهای صدرا بومی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدعلی نظارت عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بیش از 5 هزار نفر در شرکت صنعتی دریایی ایران در بوشهر مشغول به کارند که از این تعداد تنها 30 درصد بومی استان بوشهر هستند.

وی افزود: حدود 80 درصد نیروها نیز از استان‌های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و هرمزگان هستند.

عضو هیئت مدیره صدرا گفت: به دلیل مزایایی که نیروهای بومی دارند همواره اولویت ما استفاده از نیروهای بومی بوده است.

نظارت در ارتباط با وضعیت اشتغال نیروها در شرکت صدرا گفت: از سه سال پیش که سهامدار جدید مدیریت شرکت صدرا را بر عهده گرفت به کسی تعهد اشتغال 30 سال را ندادیم و کسانی هم که اکنون تعهد 30 ساله دارند مربوط به سهامدار قبلی هستند.

وی اظهار داشت: متوسط نیروهای به کار گرفته شده در صدرا یک هزار و 500 نفر بوده اما امروز این رقم به 3 هزار و 500 نفر رسیده است.

عضو هیئت مدیره صدرا تاکید کرد: اگر به هر دلیلی نتوانیم پروژه‌های جدیدی برای صدرا در دو بخش فرا ساحل و کشتی‌سازی فراهم کنیم ممکن است با مشکل بیکاری برای بیش از 5 هزار نیروی مشغول به کار در صدرا مواجه شویم.

نظارت گفت: اگر دولت برای حمایت از صدرا اقدامی نکند با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شویم و در صورتی که اقدامی برای پرداخت بدهی‌ها انجام ندهیم آینده خوبی در انتظار نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به نوسانات بازار ارز و دریافت تسهیلات 700 میلیارد تومانی از سوی شرکت صدرا اگر دولت نخواهد به صدرا کمک کند، با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شویم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول