اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم:

اجرای پروژه مونوریل خواست مردم است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با تاکید بر اینکه مردم قم بهره‌بردار اصلی از پروژه مونوریل خواهند بود گفت: هیچ فردی حق ندارد مانع رفاه مردم شود و مونوریل خواست دولت نیست، بلکه خواست مردم استان است.

اجرای پروژه مونوریل خواست مردم است

سید رضا دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی استان در حال اجراست اظهار کرد: بخشی از پروژه‌ها مثل احداث بیمارستان و مدارس از محل اعتبارات استانی احداث می‌شوند.

وی بخش دیگری از پروژه‌های استان را مصوبات سفر رهبری دانست و تصریح کرد: برخی دیگر از پروژه‌های استان ملی و کشوری است که با جدیت در حال اجراست.  

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با تاکید بر اینکه بخشی از پروژه‌های استان تبدیل به پروژه‌های مهر ماندگار شده است خاطر نشان کرد: پروژه‌های مهر ماندگار اهمیت بسیاری دارند و از نظر منابع مالی، اعتبارات بیشتری را طلب می‌کنند.

دهناد اضافه کرد: پروژه‌های مونوریل، بیمارستان فرقانی، تالار مرکزی شهر و جاده قم - گرمسار بخشی از پروژه‌های مهر ماندگار استان است که با جدیت اجرا می‌شود و ان‌شاءالله تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از پروژه مونوریل اجرا شد اظهار کرد: تعجب می‌کنم چرا نسبت به پروژه‌ای که به اجرا رسیده و هزینه‌های بسیاری صرف شده انتقاد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با تاکید بر اینکه برخی از انتقادات قبل از اینکه مشکل مردم و پروژه را حل کند به نظر می‌رسد مشکل مسائل سیاسی برخی افراد را می‌خواهد حل کند تصریح کرد: تعجب می‌کنم از مخالفت برخی افراد که در مدیریت شهری هستند و در حالی که باید به دنبال خدمات‌دهی به مردم باشند، مخالفت می‌کنند.

دهناد با اشاره به اینکه هزینه پروژه مونوریل هیچ ارتباطی به اعتبارات استانی ندارد و هدیه دولت بوده است اضافه کرد: مردم قم اجازه نخواهند داد پروژه مونوریل متوقف شود و اراده دولت نیز بر اجرای سریع آن است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه مونوریل با جدیت دنبال می‌شود و دولت اعتبار آن را تامین کرده است اظهار کرد: پروژه مونوریل متعلق به هیچ جریانی نیست و خدمتی به مردم است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم با اشاره به اینکه اکنون در زمینه حمل و نقل عمومی ارزان قیمت برای مردم مشکل داریم تصریح کرد: اگر پروژه مونوریل اجرا شود بسیاری از مشکلات حمل و نقل ترافیکی حل خواهد شد.

دهناد با تاکید بر اینکه مردم قم بهره‌بردار اصلی از پروژه مونوریل خواهند بود اضافه کرد: هیچ فردی حق ندارد مانع رفاه مردم شود و مونوریل خواست دولت نیست، بلکه خواست مردم استان است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول