اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر سیراف:

دولت عربستان از شرایط پیش آمده به شدت وحشت زده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندر سیراف گفت: دولت عربستان از شرایط پیش آمده به شدت وحشت زده شده است.

دولت عربستان از شرایط پیش آمده به شدت وحشت زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیراف حجت‌الاسلام صادق عاشوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه سیراف اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و عمل به دستورات قرآن و اسلام یک امر لازم برای سعادت انسان است.

وی افزود: تقوا و پرهیزگاری از شاخصه‌های انسان مسلمان است و مسلمان واقعی کسی است که از هر گونه گناه پرهیز کند و ریاکاری و دورویی نداشته باشد.

امام جمعه بندر سیراف خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن فرموده است که کسانی که ایمان بیاورند و بندگی کنند، برکات آسمان و زمین را بر آنها نازل می‌کنیم و انسان در هر شرایطی باید بندگی خداوند را کند.

عاشوری در ادامه با اشاره به گشایش نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از وظایف مهم مجلس خبرگان رهبری علاوه بر نظارت بر کارهای رهبری، این است که در مواقع حساس تصمیم به عزل و انتصاب رهبر می‌گیرد.

وی به اهمیت تشکیل شورای نگهبان اشاره کرد و اذعان داشت: این شورا تضمین‌کننده ادامه حیات نظام اسلامی است.

امام جمعه بندر سیراف با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با شورای نگهبان گفت: اگر شورای نگهبان تضعیف شود، ضربه جبران‌ناپذیری به انقلاب اسلامی وارد خواهد شد و به تعبیر ایشان نبض نظام اسلامی شورای نگهبان است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان مانع انحراف دین و قانون می‌شود یادآور شد: تقویت شورای نگهبان امری لازم است و همه باید در این مسیر حرکت کنند.

امام جمعه سیراف با بیان اینکه بیداری اسلامی به نقطه حساس نزدیک شده است گفت: امروز شاهدیم که مردم عربستان علی‌رغم محدودیت‌های اعمال شده، در شهرهای مختلف این کشور علیه حکومت آل سعود تظاهرات می‌کنند.

عاشوری بیان کرد: یکی از دلایل خیزش مردم منطقه استبداد حاکمان است و دولت عربستان از شرایط پیش آمده به شدت وحشت زده شده است.

وی افزود: بیداری اسلامی منطقه در واقع الگو گرفتن ملت‌های منطقه از ایران اسلامی است و امیدوار هستیم شاهد موفقیت بیداری اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول