اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی:

نظارت دولت در بخش اقتصاد افزایش یابد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی گفت: با توجه به گرانی‌های اخیر و افزایش تورم در کشور، نظارت دولت در بخش اقتصاد باید افزایش پیدا کند.

نظارت دولت در بخش اقتصاد افزایش یابد

حسن قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: گرانی‌های اخیر، علل مختلفی دارد که بخشی از آن به عدم نظارت دولت مربوط می‌شود و بخش دیگر نیز ناشی از تحریم‌ها و هم‌چنین عدم برنامه‌ریزی صحیح دولت در بخش اقتصاد است.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی یادآور شد: نحوه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نیز در تورم اخیر بی‌تاثیر نبوده است، زیرا تا حد زیادی انتظارات مردم برآورده نشد و نوعی افسارگسیختگی در بازار اقتصادی کشور ایجاد شد.

قاسمی تاکید کرد: دولت باید نظارت خود در بخش اقتصاد را افزایش دهد و از سوی دیگر باید تعامل میان دولت و مجلس نیز حالت راهبردی‌تری داشته باشد.

وی درباره تورم اخیر نیز افزود: تورم اخیر، معدل قیمت تعداد زیادی از کالاها است و در برخی از کالاها نیز، میزان تورم بسیار بیشتر از این است.

قاسمی بیان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان، دولت و مجلس باید فکری اساسی برای قیمت‌ها انجام دهند تا مردم روزه‌دار در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند.

قائم‌مقام حزب مؤتله خراسان‌رضوی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به مسائل مربوط به عفاف و حجاب یادآور شد: یکی از مشکلات در این زمینه این است که متولیان مختلف، با رویکردها و سلیقه‌های متفاوت در مقوله عفاف و حجاب وارد می‌شوند.

قاسمی بیان کرد: باید نوعی هماهنگی میان ارگان‌های مختلف متولی در زمینه عفاف و حجاب مانند آموزش و پرورش، صدا و سیما، حوزه علمیه و استانداری‌ها ایجاد شود تا از این طریق، موازی‌کاری‌ها از میان برداشته شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این هر کدام از این نهادها، باید در چارچوب دستورالعمل خاص خود عمل کنند و از حیطه قانون و اختیارات خود فراتر نروند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول