اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مصاف تیم ملی با 3 تیم مطرح جهان

ملی‌پوش جهش ترابری راهی تورنمنت بسکتبال ایتالیا شد

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش تیم بسکتبال جهش ترابری قم به‌عنوان عضو تیم ملی جوانان کشورمان راهی رقابت‌های تورنمنت چهار جانبه بسکتبال ایتالیا شد.

ملی‌پوش جهش ترابری راهی تورنمنت بسکتبال ایتالیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که هنوز زمان زیادی به آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، تیم‌های ملی تمام رده‌های سنی کشورمان در اردوی آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی جهان و آسیا و همچنین تورنمنت‌های بین‌المللی به سر می‌برند.

یکی از تیم‌هایی که آماده رقابت‌های بسکتبال قهرمانی آسیا در سال 2012 می‌شود، تیم ملی بسکتبال رده سنی جوانان کشورمان است که برای این منظور تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی مختلف و همچنین رقابت‌های تدارکاتی گوناگون را نیز پشت سر گذاشته است.

در واقع بعد از قهرمانی تیم ملی بسکتبال رده سنی جوانان کشور در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی غرب آسیا در رده جوانان در کشور لبنان، تیم ملی جوانان کشورمان در راه حضور در مرحله نهایی پیکارهای آسیایی تدارکات مختلفی انجام داده است.

یکی از برنامه‌های تیم ملی بسکتبال جوانان کشور در راه حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا، شرکت در تورنمنت چهار جانبه بسکتبال کشور ایتالیا است که با شرکت سه تیم مطرح این رده سنی در بسکتبال جهان به انجام می‌رسد.

در شرایطی که ترکیبی از برترین‌های بسکتبال رده سنی جوانان کشورمان از بازیکنان شاغل در مسابقات سوپر لیگ و دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور عضو تیم ملی جوانان هستند، بازیکن تیم جهش ترابری قم نیز در ترکیب این تیم حضور دارد.

بهنام یخچالی بازیکن تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور است که در ترکیب این تیم به مربیگری سیدعباس آقاکوچکی با پیراهن شماره چهار به میدان رفت و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت.

این بازیکن در ترکیب تیم ملی بسکتبال رده سنی جوانان کشورمان راهی کشور ایتالیا شد تا در رقابت با سه تیم مطرح سوئد، ایتالیا و اوکراین در تورنمنت چهار جانبه بسکتبال ایتالیا برای کسب آمادگی حضور در بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا به رقابت بپردازد.

تیم بسکتبال جوانان کشور در حالی راهی تورنمنت چهار جانبه بسکتبال ایتالیا شد که در نخستین دیدار خود برابر تیم میزبان یعنی ایتالیا قرار می‌گیرد و در دیدارهای بعدی خود نیز به ترتیب با تیم‌های بسکتبال جوانان اوکراین و سوئد مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول