اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرپرست فدراسیون شنای کشور

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت شنای خراسان‌شمالی برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین مجمع انتخاباتی رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان‌شمالی با حضور برانوش نیک‌بین سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور در بجنورد برگزار شد.

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت شنای خراسان‌شمالی برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این انتخابات بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل تربیت بدنی خراسان‌شمالی با حضور 16 عضو از 19 عضو دعوت شده برگزار که امین معصومی تنها کاندیدای این مجمع توانست 14 رای را کسب و سکان‌داری هیئت شنای استان را به دست بگیرد.

حمید امیری سرپرست هیئت شنای خراسان‌شمالی و رئیس این هیئت طی هشت سال گذشته با حضور در این انتخابات و با طرح موضوع بی‌عدالتی در نحوه برگزاری آن، از شرکت در این انتخابات کناره‌گیری کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی در این نشست با اشاره به اینکه در انتخابات مجامع هیئت‌های ورزشی استان تلاش کرده تا اصل بی‌طرفی رعایت شود، اظهار کرد: این رویکرد زمینه را برای انتخاب افراد شایسته به عنوان رئیس هیئت‌های ورزشی فراهم می‌کند.

علی روشن اظهار کرد: افراد شایسته باید سکان ورزش را در دست بگیرند، تا ورزش خراسان‌شمالی توسعه و به جایگاه خود برسد.

وی همچنین بر تأمین زیرساخت‌های ورزش شنا در استان تاکید کرد و افزود: سالن‌های شنا در مرکز استان و چند شهرستان احداث شده و همچنین چندین سالن نیز در دست ساخت است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول