اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

استعدادیابی مهم‌ترین برنامه هیئت شنا باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: استعدادیابی از مهم‌ترین اموری است که باید در رشته شنا به آن بیش از پیش توجه کرد.

استعدادیابی مهم‌ترین برنامه هیئت شنا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود شمسی‌پور ظهر امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت شنای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شکوفایی استعدادهای بالقوه در رشته‌های ورزشی به ویژه در رشته شنا از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در راس برنامه‌های این هیئت قرار گیرد.

وی با ابراز رضایت از فعالیت‌های هیئت شنای این استان، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در این رشته می‌تواند سهم بسزایی در رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در استان داشته باشد.

شمسی‌پور با تاکید بر ضرورت توجه به بحث آموزش در رشته‌های ورزشی، تصریح کرد: در هیئت شنای استان باید بحث آموزش داوران و مربیان تیم‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هر شهرستانی باید دارای مربی شنا و ناجی باشد، ادامه داد: آموزش ورزش شنا که بسیار مورد تاکید پیامبر اسلام(ص) بوده است باید به طور جدی در این استان پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: استعدادیابی باید در تمام شهرها و روستاهای استان باشد و باید این نکته را در نظر داشت که استعدادیابی بستگی به نوع آموزش نیز دارد.

شمسی‌پور بر ضرورت وفاق و همدلی در تربیت‌بدنی این استان تاکید کرد و افزود: وفاق و همدلی باعث پیشرفت ورزش می‎شود و اگر اتحاد نباشد ورزش هیچ پیشرفتی نمی‌کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول