اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر عامل شرکت گاز لرستان

4 روستایی شهرستان دورود گازدار شدند

خبرگزاری فارس: با حضور مدیر عامل شرکت گاز لرستان و جمعی از مسئولان شهرستان دورود، بهره‌برداری از چهار پروژه گازرسانی روستایی این شهرستان آغاز شد.

4 روستایی شهرستان دورود گازدار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: برای اجرای طرح گازرسانی به روستاهای بهرام‌آباد علیا و سفلی، چغابهرام و تقی‌آبادها در مجموع 18کیلومتر شبکه‌گذاری شده و یک ایستگاه فشار شکن و 80 متر شبکه فلزی نیز احداث شده است. علی گودرزی افزود: برای اجرای عملیات گازرسانی به این چهار روستا بالغ بر 10 میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت گاز هزینه شده است.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح‌ها 500 خانوار روستایی با جمعیتی افزون بر دو هزار نفر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

گودرزی اضافه کرد: همچنین 30 واحد صنعتی اعم از گاوداری، مرغداری و صنایع بخش کشاورزی نیز با اجرای این طرح از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان در ادامه خبر داد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان گازرسانی به روستاهای قلعه کاکا محمدرضا، سیاه ول و سنگر این شهرستان نیز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول