اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر:

مسابقه اتومبیلرانی قهرمانی استان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مسابقه اتومبیلرانی قهرمانی استان امروز ظهر برگزار شد.

مسابقه اتومبیلرانی قهرمانی استان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه مسابقات اتومبیلرانی در رشته اسلالوم قهرمانی امروز ظهر در انبار کود سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

این خبر حاکی است‌: مسابقه قهرمانی استان در رشته اسلالوم به مناسبت ایام فرخنده و مبارک دهه فجر، میلاد مسعود پیامبر اکرم‌(ص) و امام صادق(ع) با شرکت شهرهای کرمانشاه و جوانرود در سه کلاس 1400،1600 سی‌سی و آزاد برگزار شد.

در این خبر آمده است: در کلاس 1400 سی‌سی از مجموع هشت نفر شرکت‌کننده محمدرضا بیوکانی با زمان یک دقیقه و 45 ثانیه و 88 صدم‌ثانیه‌، علیرضا مرادی یک دقیقه و 50 ثانیه و 82 صدم‌ثانیه و پوریا نجفی با زمان یک دقیقه و 51 ثانیه و 22 صدم‌ثانیه با احتساب خطاها به ترتیب اول تا سوم این کلاس شدند.

این خبر ادامه می‌دهد: در کلاس 1600 سی‌سی از مجموع پنج نفر شرکت‌کننده مصطفی نوری‌الاصل با زمان یک دقیقه و 38 ثانیه و 66 صدم‌ثانیه، محمدحسین قلیچی با زمان یک دقیقه و 40 ثانیه و 47 صدم‌ثانیه و آروین لهونی با یک دقیقه و 45 ثانیه و 15 صدم‌ثانیه مقام اول تا سوم این کلاس را کسب کردند.

در کلاس آزاد با هفت نفر شرکت‌کننده اسماعیل مرادویسی بازمان یک دقیقه و 56 ثانیه و 47 صدم‌ثانیه‌، محمد احسان درویشی با دو دقیقه و سه ثانیه و 97 صدم‌ثانیه‌، رضا غلامی با زمان دو دقیقه و چهار ثانیه و شش صدم‌ثانیه اول تا سوم شدند.

در این مسابقه سه نفر از بانوان نیز به عنوان شرکت‌کننده در این مسابقه حضور داشتند‌.

گفتنی است‌: داوری این مسابقات را عبدالله مرادی‌، علیرضا حریریان و جواد الماسی بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول