اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حراست شهرداری شیراز:

برون‌سپاری امور کاهش فساد اداری را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: مدیر حراست شهرداری شیراز گفت: برون‌سپاری امور و خصوصی‌سازی، کاهش فساد اداری را به همراه دارد.

برون‌سپاری امور کاهش فساد اداری را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا جمشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقای سلامت اداری زمانی به طور کامل محقق می‌شود که فساد اداری نیز به شکل کامل حذف شود.

مدیر حراست شهرداری شیراز ابراز داشت: برون‌سپاری امور و خصوصی‌سازی از عواملی است که کاهش فساد اداری را به همراه دارد.

وی گفت: با شکل‌گیری ستاد ارتقای سلامت اداری فسادهای احتمالی نیز حذف می‌شوند و خدمات‌رسانی سالم‌تری به شهروندان صورت می‌گیرد.

جمشیدی تصریح کرد: در سال‌های اخیر اقدامات موثری در شهرداری شیراز صورت گرفته تا شاهد تحولات بزرگی در ارتقای سلامت اداری باشیم.

وی گفت: تعلق سازمانی کارکنان افزایش یافته است و شاهد افزایش انگیزه بین کارکنان شهرداری و ارتقای تخصص آنها در راستای ارتقای سلامت نظام اداری هستیم.

عضو ستاد ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز، با اشاره به نقش آموزش خاطرنشان کرد: بی‌شک افزایش آموزش‌ها نیز می‌تواند گامی موثر برای ارتقای سلامت نظام اداری باشد.

جمشیدی اضافه کرد: فرآیندهای مختلف خدمات‌رسانی در شهرداری شیراز مورد بررسی قرار گرفته است که این اقدام نیز می‌تواند در ارتقای سلامت اداری موثر باشد.

وی ادامه داد: کوچک‌سازی، هوشمندسازی و توسعه خدمات الکترونیکی نیز از جمله عواملی هستند که می‌توانند به ارتقای سلامت اداری کمک کنند.  

جمشیدی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند از طریق ستاد خبری ستاد ارتقای سلامت و همچنین صندوق‌های پیشنهاد و انتقاد در سازمان‌ها گامی موثر در راستای ارتقای سلامت اداری بردارند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول