اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مشکل آب شرب مردم میانکوه اردل به‌زودی برطرف می‎شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و تلاش مسئولان به‎زودی مشکل آب شرب مردم بخش میانکوه شهرستان اردل برطرف خواهد شد.

مشکل آب شرب مردم میانکوه اردل به‌زودی برطرف می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در نشست ماهانه ائمه جمعه این استان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، به سفر اخیر خود به بخش میانکوه از توابع شهرستان اردل اشاره کرد و اظهار داشت: نبود آب کافی و مناسب برای شرب، کشاورزی و آلوده بودن آب شرب به آلودگی‌های نفتی ادامه فعالیت مزارع پرورش ماهی این منطقه و تمام زندگی مردم را تحت‎الشعاع قرار داده است.

وی افزود: به دلیل وجود این مشکل، زندگی مردم چه از لحاظ بهداشتی و چه از لحاظ کشاورزی در وضعیت نامناسبی قرار دارد که باید به سرعت این مشکلات برطرف شود.

امام جمعه شهرکرد از تشکیل کمیته بحران در این استان به منظور پیگیری مشکل آب بخش میانکوه شهرستان اردل خبر داد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و تلاش مسئولان به زودی مشکل آب شرب مردم این منطقه که به سال‎ها قبل بازمی‎گردد و متأسفانه در توجه به آن کوتاهی شده، برطرف خواهد شد.

نکونام همچنین به برگزاری همایش قرآنی شهرستان فارسان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری این همایش کار بزرگی بود و لازم است برای ترویج بحث‏های قرآنی در سطح استان تمام امکانات به بهترین نحو بکار گرفته شود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر امام جمعه فارسان با ارائه گزارشی از همایش قرآنی فارسان، استقبال تمام اقشار مردم از این همایش را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: به زودی با برگزاری مراسمی از دست‎اندرکاران برگزاری این همایش قرآنی تقدیر خواهد شد.

در ادامه این جلسه پس از بحث و بررسی شرکت‌کنندگان مقرر شد تا با برگزاری همایشی به میزبانی ستاد نماز جمعه فرخشهر از دست‏اندرکاران، فعالان و باسابقه‎ترین اعضای ستاد نماز جمعه استان تجلیل شود.

همچنین مقرر شد پیش دبستانی‎های آموزش و پرورش با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش این استان به حوزه‌های علمیه استان واگذار شود.

ائمه جمعه این استان در ادامه این نشست از حضور به موقع نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه شهرکرد در بخش میانکوه و پیگیری مشکل آلودگی آب این منطقه، تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول