اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در شهر قزوین

همایش روز قزوین 9 شهریورماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین گفت: همایش روز شهر قزوین با هدف جذب سرمایه‌گذار و معرفی آثار تاریخی، باستانی و گردشگری به آحاد جامعه 9 شهریورماه برگزار می‌شود.

همایش روز قزوین 9 شهریورماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود نصرتی در افتتاحیه بزرگ‌ترین شهربازی و تفریحی شهر قزوین که در بوستان ملی باراجین قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برای نخستین‌بار روز 9 شهریور ماه سال جاری روز قزوین در تقویم استان قزوین ثبت می‌شود تا مردم در این روز با آثار تاریخی، باستانی و گردشگری این شهر بیشتر آشنا شوند.

نصرتی بیان کرد: برنامه‌هایی به مدت 3 روز در شهر قزوین و یک روز در تهران برگزار می‌شود.

شهردار قزوین با بیان اینکه در همایش روز شهر قزوین برنامه‌هایی در 3 محور اقتصادی و سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی و گردشگری اجرا می‌شود، یادآور شد: با اجرای این برنامه‌ها قراردادهای خوبی با سرمایه‌گذاران با هدف ارتقای امکانات رفاهی، تفریحی و خدماتی شهر قزوین منعقد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهر قزوین پایتخت دوره صفوی بوده است، ابراز کرد: در 9 شهریور ماه سال جاری شهر قزوین در سطح ملی و فراملی بین آحاد جامعه معرفی می‌شود تا آنان بتوانند از آثار باستانی، تاریخی و گردشگری این شهر به نحو مطلوبی استفاده کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: شهر قزوین بیش از یک هزار آثار تاریخی دارد که با معرفی این آثار به اقشار مختلف جامعه می‌توان شاهد تحول بزرگی در شهر قزوین بود.

شهر قزوین با شیون مدرن مدیریت می‌شود

شهردار قزوین با اشاره به اینکه مدیریت در شهر قزوین به شیوه سنتی امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: با استفاده از تفکرهای نو، شیوه‌های جدید، تجربه‌های موفق مدیران شهرداری و کارشناسان متخصص می‌توان شهر قزوین را به شیوه مدرن مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین پروژه‌های بسیاری را در شهر قزوین افتتاح کرده است، بیان کرد: افتتاح این پروژه‌ها نشان‌دهنده تلاش و همت مضاعف مدیران مربوطه شهرداری قزوین است که توانسته‌اند شعار مدیریت متحد شهری را محقق کنند.

نصرتی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین نهمین حوزه سرمایه‌گذاری در کشور است که با آیین‌نامه‌های مناسب شروع به دعوت از سرمایه‌گذاران کرده است، ابراز کرد: با انجام این امر از اوایل سال 1389 پروژه‌های خوبی براساس سند چشم‌انداز برنامه‌ریزی شد که اکنون این پروژه‌ها در بازه‌های زمانی مختلف در شهر قزوین افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه قراردادهای خوبی با سرمایه‌گذاران منعقد شده است، یادآور شد: با رعایت شیوه‌های قانونی پروژه‌های شهرداری به نحو مطلوبی احداث و افتتاح می‌شود.

اجازه نداریم اشتباه کنیم، شعار مدیران قزوینی

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری قزوین شعار "اجازه نداریم اشتباه کنیم" را سرلوحه اقدامات خود قرار دادند، بیان کرد: با تحقق این هدف پروژه‌های شهرداری در بازه زمانی تعریف شده طبق برنامه‌های چشم‌انداز 20 ساله و 5 ساله استان قزوین افتتاح می‌شود.

نصرتی ادامه داد: مدیران شهرداری با نگاه مدرن برنامه‌ها و ماموریت‌های خود را در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت انجام می‌دهند تا بتوانند در زمان‌های تعریف شده این پروژه‌ها را افتتاح کنند.

موانع سرمایه‌گذاران در شهر قزوین برطرف می‌شود

این مقام مسئول بوستان ملی باراجین قزوین را منطقه نمونه گردشگری استان قزوین عنوان و بیان کرد: این بوستان براساس قوانین و مقررات احداث شده و سرمایه‌گذاران خوبی در این مکان سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همه موانع سرمایه‌گذاران با تلاش مسئولان مربوطه برطرف می‌شود تا آنان بدون هیچ دغدغه‌ای در این شهر سرمایه‌گذاری کنند، اظهار کرد: مسئولان مربوطه این شهر هر نوع حمایتی از آنان می‌کنند تا سرمایه‌گذاران با اطمینان‌خاطر در این شهر سرمایه‌گذاری کنند.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه بوستان ملی باراجین قزوین در مساحت 1400 هکتار به بهره‌برداری رسیده است، گفت: تعداد 40 پروژه مهم در این بوستان تعریف شده که با همت و تلاش مسئولان مربوطه و برنامه‌ریزی دقیق همه این پروژه‌ها در این بوستان به بهره‌برداری می‌رسد.

نصرتی ادامه داد: با تحقق این هدف امکانات تفریحی، رفاهی و خدماتی خوبی برای شهروندان قزوینی محقق می‌شود و آنان می‌توانند از این امکانات استفاده بهینه کنند.

انتهای پیام/ب10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول