اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان شهریور امسال

چهارخطه سورشجان ـ فارسان بهره‌برداری می‌‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت تأمین اعتبار لازم تا پایان شهریور سال‌جاری پروژه چهارخطه سورشجان ـ فارسان به بهره‌برداری می‎رسد.

چهارخطه سورشجان ـ فارسان بهره‌برداری می‌‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی علیخانی صبح امروز در بازدید از مراحل اجرایی احداث این محور ارتباطی، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث چهارخطه سورشجان-فارسان از سال 86 آغاز شد و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی برخوردار است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه عمرانی کل مسیر شهرکرد - سورشجان - فارسان چهارخطه خواهد شد.

علیخانی طول این مسیر را 12 کیلومتر اعلام و تصریح کرد: تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار برای احداث این چهارخطه هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری حذف نقاط حادثه‌خیز، افزایش ایمنی و راحتی تردد را از اهداف اجرایی احداث این پروژه عمرانی برشمرد و گفت: در صورت تأمین اعتبار لازم تا پایان شهریورماه سال‌جاری پروژه چهارخطه سورشجان - فارسان به بهره‌برداری می‎رسد.

وی با اشاره به نقش راه در توسعه، گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های این بخش و تعیین سیاست‌هایی در راستای افزایش کارایی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

علیخانی حمل و نقل را از امور زیربنایی و یکی از اجزای مهم چرخه تولید ـ مصرف برشمرد و ادامه داد: حمل و نقل در فرآیند رشد اقتصادی، نقش بسیار مهم و تأثیرگذار دارد، ضمن آنکه خود نیز از فرآیند رشد و توسعه اقتصادی تأثیرپذیر است.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌ها و عناصر اصلی توسعه اقتصادی، راه و ترابری است، تاکید کرد: بدون دستیابی به محورهای ارتباطی امکان تبادلات فرهنگی و انتقال داده‌ها و یافته‌ها از سرزمینی به سرزمین دیگر فراهم نمی‌شود، از این روست که گفته‌اند شکل‌گیری هر تمدنی مبتنی بر تحقق و فراهم‌آوری زمینه‌های مناسب و مساعد راه و ترابری است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول