اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درمیان خبر داد

کشف 785 کیلوگرم مواد غذایی فاسد

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان درمیان گفت: در بهار سال جاری بیش از 785 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در درمیان کشف و معدوم شد.

کشف 785 کیلوگرم مواد غذایی فاسد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین قوی‌پیکر پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه سلامت و غذایی شهرستان اظهار کرد: در چهار ماه نخست سال جاری، 977 مورد بازرسی از مجموع 339 واحد توزیع مواد غذایی درمیان به عمل آمد؛ همچنین 14 متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از اجرای طرح فوریت‌های بهداشت محیط از اول تیرماه سال جاری در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در این طرح تاکنون 60 مورد نمونه‌برداری از انواع مواد غذایی موجود در مراکز توزیع مواد غذایی شهرستان انجام گرفته و پس از انجام آزمایشات سلامت همه نمونه‌ها تأیید شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درمیان ارتقای سطح سلامت و بهداشت شهروندان را در گرو تعامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با شبکه بهداشت و درمان برشمرد و افزود: کارگروه سلامت و امنیت غذایی نقش محوری در سلامت جامعه دارد.

فرماندار درمیان نیز در این نشست گفت: برای ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی مردم باید همکاری‌ها و هماهنگی‌های گسترش یافته‌ای بین دستگاه‌های اجرایی و آموزشی شهرستان به وجود آمده و برنامه‌های جامع و مدونی در راستای تحقق مصوبات این کارگروه تدوین و اجرا شود.

رجبعلی براتی از اجرای 98 درصدی مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: احداث آشپزخانه مرکزی اسدیه، کنترل ورود و خروج دام توسط دامپزشکی و کلرزنی مرتب شبکه‌های آبرسانی شهرستان از مهم‌ترین مصوبات این نشست به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول