اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

گلایه شهروندان بهشهری از تاخیر در وصل دوباره تلفن

خبرگزاری فارس: جمعی از شهروندان بهشهری از تاخیر در وصل دوباره تلفن‌های ثابت منزل یا محل کار گلایه کردند.

گلایه شهروندان بهشهری از تاخیر در وصل دوباره تلفن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، جمعی از شهروندان بهشهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشتند: بعد از اینکه تلفن آنها به دلیل بدهی قطع شد، بلافاصله قبض تلفن را پرداخت کردند اما پس از حدود دو هفته هنوز اتصال مجدد انجام نشد.

یکی از این شهروندان گفت: با وجود اینکه قبض تلفن را به اداره مخابرات بردیم و توسط یکی از کارمندان یادداشت صورت گرفت اما هنوز تلفن محل کارم قطع است.

یکی دیگر از شهروندان هم که یک قبض چند هزار تومانی داشت به خبرنگار فارس گفت: اگر چند روز از زمان پرداخت قبض‌ها بگذرد با قطعی تلفن مواجه می‌شویم اما وقتی پول را پرداخت کردیم باید هم فیش پرداختی را به مرکز مخابرات نشان دهیم، هم تماس بگیریم و هم منتظر بمانیم تا تلفن ما وصل شود.

وی افزود: آیا سیستم مخابرات در عصر ارتباطات باید منتظر نشان دادن قبض پرداختی باشد و چه‌طور می‌شود سیستمی که شماره‌های تاخیر در پرداخت را شناسایی و قطع می‌کند، نمی‌تواند اینگونه پرداختی‌ها را شناسایی و نسبت به وصل دوباره آنها اقدام کند.

این شهروند در ادامه اظهار داشت: حدود دو هفته است که قبض تلفنم را پرداخت کردم اما هنوز وصل نشده، با مخابرات تماس گرفتم که قبض را با فلان مشخصات پرداخت کردم، اصرار دارند که حتما فیش تلفن را به آنها نشان بدهم.

یکی دیگر از شهروندان بهشهری گفت: برای من هم چنین موضوعی پیش آمد و با مخابرات تماس گرفتم که پول تلفن پرداخت شد اما آنها اصرار داشتند که قبض را به اداره مخابرات ببرم، با وجود مشغله کاری قبض را به اداره مخابرات بردم اما پس از یک هفته آن هم با دو بار تماس موفق شدم بار دیگر بوق آزاد تلفن را بشنوم.

وی تصریح کرد: یکی از کارمندان اداره مخابرات بهشهر در پاسخ به اینکه چرا بعد از پرداخت قبض تلفن، خط تلفن مجدد وصل نمی‌شود، گفت: برخی از شهروندان از مخابرات گلایه دارند که چرا تلفن آنها مجدد وصل می‌شود.

این شهروند افزود: پاسخ کارمند مخابرات قانع کننده نیست، چرا که اگر کسی مایل به وصل مجدد خط تلفن خود نباشد یا باید به مخابرات اطلاع دهد یا اینکه اصلا قبض را پرداخت نمی‌کند.

به گزارش فارس، چند هفته پیش در یکی از جلسات فرمانداری، رئیس یکی از ادارات بهشهر از تاخیر در وصل مجدد خط تلفن منزل خود گلایه کرده بود که بلافاصله رئیس اداره مخابرات با تماس تلفنی مشکل را حل کرد اما آیا سایر افرادی که با چنین مشکلی روبه‌رو می‌شوند به رئیس اداره مخابرات دسترسی خواهند داشت، بنابراین باید سیستم فعلی قطع و وصل مخابرات تکانی بخورد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول