اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور راهنمایی عاشقان بقیة‌الله صورت می‌گیرد

پاسخگویی شبانه‌روزی سامانه تلفنی 135 به زائران

خبرگزاری فارس: شرکت مخابرات استان قم سامانه تلفنی 135 را به منظور اطلاع‌رسانی شبانه‌روزی به زائران جمکران اختصاص داده است.

پاسخگویی شبانه‌روزی سامانه تلفنی 135 به زائران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اعیاد شعبانیه، شماره تلفن 135 به منظور اطلاع‌رسانی شبانه‌روزی به زائران جمکران فعال شده است.

مسافران می‌توانند با گرفتن شماره 135 بدون کد به اطلاعات مورد نیاز خود در زمینه مسائل رفاهی و ترافیکی استان قم و مسجد جمکران دست پیدا کنند.

اپراتورهای این سامانه به صورت 24 ساعته به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند و ارتباط مسافران را با ستاد تسهیلات زائرین، ستاد اسکان فرهنگیان، پلیس راهنمایی و رانندگی و دیگر مراجع مورد نیاز زائران برقرار می‌کنند.

همچنین زائران اگر نیاز به اطلاعات خاصی در زمینه جغرافیای استان قم و یا محدوده مسجد مقدس جمکران داشته باشند، می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از این سامانه دریافت کنند.

شرکت مخابرات استان قم برای اطلاع‌رسانی در زمینه این خدمت خود 100 بنر در راه‌های ارتباطی و ورودی‌های شهر قم نصب کرده است.

این سامانه به دلیل کاربردی بودن آن تاکنون از سوی زائران مورد استقبال خوبی قرار گرفته است به گونه‌ای که تاکنون بیش از هزار تماس از سوی زائران برای گرفتن اطلاعات در زمینه‌های مختلف با این سامانه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول