اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی:

تلفن‌های سفارشی در اداره‌ها بلای جان مردم است/ سمیرم از کمبود پزشک رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: باند و باندبازی در اداره‌ها مشهود است و تلفن‌های سفارشی بلای جان و معضل مردم و آفت بسیاری از اداره‌های کشور است.

تلفن‌های سفارشی در اداره‌ها بلای جان مردم است/ سمیرم از کمبود پزشک رنج می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سکینه عمرانی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به پرونده‌های 25 برگی و قطور در دست مردم برای به ثمر رسیدن درخواست‌های خود در اداره‌های استان و شهرستان اظهار کرد: باند و باندبازی در اداره‌ها مشهود است و بسیاری از مشکلات فعلی مردم به دلیل عدم رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات به حق آنهاست.

وی با اشاره به اینکه مشکلات و نامه‌نگاری‌های جمع بسیاری از مردم در طی دو سال به نتیجه نمی‌رسد اما با یک سفارش و تلفن حل می‌شود، تصریح کرد: تلفن‌های سفارشی بلای جان و معضل مردم و آفت بسیاری از اداره‌های کشور است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افراد باید به پست‌ها و مقام‌های دنیایی خود به عنوان یک امتحان و نعمت خداوندی نگاه کنند، افزود: ای کاش این‌گونه نعمت‌ها را هدر نمی‌دادیم و با حل مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسئولیت خود را به درستی انجام می‌دادیم.

وی تاکید کرد: باید به یاد داشته باشیم که مدیران و مسئولان و نمایندگان ولی نعمت مردم نیستند، بلکه برای خدمت‌گذاری و نوکری مردم پا به عرصه گذاشته‌اند.

عمرانی با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس نهم یادآور شد: در این انتخابات بیشتر نمایندگان دوره قبل رای نیاوردند که این حاکی از این است که مردم خواهان تحول هستند و مدیریت قوی و منسجم می‌خواهند.

وی تصریح کرد: تمامی مدیران و مسئولان موظفند در هر منصب و جایگاهی به دور از جایگاه‌های ساختگی و کاغذبازی به امور مردم رسیدگی کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مردم سمیرم گفت: در بعضی از روستاهای این شهرستان مردم در نیازهای اولیه زندگی هم‌چون آب شرب و گاز مانده‌اند و از امکانات بهداشتی به دور هستند.

وی با بیان اینکه سمیرم شهرستان مظلومی است، یادآور شد: نمی‌توان به سمیرم لقب محرومیت داد، چرا که این شهرستان دارایی‌های فراوانی دارد و در کنار آن فقر افزون‌تری دارد که این مصداق بارز مظلومیت است.

عمرانی ادامه داد: 91 درصد مردم سمیرم به کشاورزی مشغول هستند اما در خشک‌سالی‌های سال‌های گذشته ضرر کرده‌اند به گونه‌ای که در نان شب خود مانده‌اند و قادر به اقساط وام‌های بانکی نیستند.

وی گفت: به دلیل نپرداختن وام‌های بانکی سود و کارمزد و مالیات در طی چند سال به آن افزوده شده و همین امر سبب شده وام 6 میلیونی، 30 میلیون بدهکاری را برای کشاورزان به وجود آورد که بررسی و رفع این بحران نیازمند تشکیل مدیریتی واحد و چاره‌اندیشی مسئولان استان را می‌طلبد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی روند کند مسکن مهر و خیّران مسکن‌ساز در سمیرم را یکی دیگر از معضلات این شهرستان دانست و افزود: در سمیرم طرح مسکن مهر هم‌چون غده سرطانی برای مردم شهرستان است، چرا که اقشار کم‌در‌آمد تمام دارایی خود را در این راه هزینه کرده‌اند اما خانه‌ای به آنها تحویل داده نشده و علاوه بر اجرا اقساط سنگین نیز به آنها تحمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه سمیرم از کمبود پزشک متخصص در حوزه‌های مختلف رنج می‌برد، گفت: همین امر سبب روانه شدن سیل جمعیتی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرضا شده است.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول