اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان:

نمایشگاه‌های تخصصی در شناخت نیازهای عاملان آن اثرگذار است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در شناخت نیازها و خواسته عاملان اثرگذاری چون مسئولان و دست‌اندرکاران، تولید کنندگان، طراحان، هنرمندان و فروشندگان موثر است.

نمایشگاه‌های تخصصی در شناخت نیازهای عاملان آن اثرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول محققیان در آیین افتتاحیه هفتمین نمایشگاه اختصاصی بین‌المللی مبلمان شهری و چهارمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت دوسالانه در شهر اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به صورت علمی و کارشناسانه بسیار در برنامه‌ریزی‌های خدمات شهری موثر است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال از نظر سطح کیفی نسبت به سال گذشته ارتقا داشته است، افزود: در این نمایشگاه علاوه بر حضور پررنگ تولید کنندگان، ادغام نمایشگاه زیباسازی شهری را نیز با این نمایشگاه توأم داریم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین‌المللی تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه طرح نظارت ویژه بر اقلام ارائه شده در غرفه‌ها از سوی کمیته فنی ستاد نمایشگاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت 86 شرکت، سازمان و موسسه از استان اصفهان، ادامه داد: شش استان فعال در بخش خدمات شهری به علاوه دو شهر از شهرهای خواهرخوانده فرایبورگ و استانبول در این نمایشگاه حضور دارند.

محققیان در ادامه صحبت‌های خود عرصه مبلمان و ارائه خدمات شهری را هنر استفاده از محیط، امکانات، تجهیزات و علوم و فنون در راستای ایجاد محیطی بهتر برای شهرنشینی دانست و گفت: هماهنگی در استفاده از امکانات متناسب روز موجب مدیریت شهری بهتر با توجه به گستردگی زندگی امروزی می‌شود.

وی مبلمان شهری و خدمات شهری را موجب زیباتر شدن شهر دانست و افزود: مبلمان زیبای شهری موجب می‌شود فضای شهر از حالت تکراری، خشک و خشن، خسته کننده و ملالت‌آور به محیط‌هایی انرژی‌زا و نشاط‌آور برای تولید و تلاش تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گفت: آشنایی با آخرین دستاوردها و تجهیزات، آسیب‌شناسی عملکرد‌های گذشته و متناسب‌سازی آن با نیازهای امروز زندگی شهری از جمله مواردی است که می‌تواند به اعمال دیدگاه‌های کاربردی و علمی موجود در این بخش کمک کند.

وی تاکید کرد: البته ارائه خدمات گسترده و متنوعی در این عرصه نیازمند نگاه‌های نو و نگرش‌های خردمندانه و به روز است.

محققیان اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های تخصصی می‌تواند در شناخت نیازها و خواسته‌ها به واسطه حضور عاملان اثرگذاری چون مسئولان و دست‌اندرکاران، تولید کنندگان، طراحان، هنرمندان و فروشندگان موثر باشد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول